نسخه چاپی

حركت عجیب و استقلالی تلویزیون

شبكه 3 سیما در اقدامی عجیب تمام فرصت بین دو نیمه بازی پرسپولیس و مس كرمان به گفتگوی تلفنی با سرمربی استقلال صرف شد!

به گزارش نمابه نقل از جام ؛ برنامه فوتبال برتر در شبکه سوم سیما بعد از مدت ها برای یک بازی پرسپولیس در لیگ برتر برنامه کارشناسی گذاشت، اما در کمال تعجب فرصت بین دو نیمه این بازی را به تحلیل بازی دیروز استقلال و نفت تهران اختصاص داد!

در حالی که در ابتدای بازی امیر موسوی نیا بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال تحلیل این بازی را بر عهده داشت و قرار شد در بین دو نیمه به سیستم بازی دو تیم بپردازد، در بین دو نیمه یک تماس تلفنی با امیر قلعه نويی برقرار شد و او بعد از کلی تعارفات و تشکر از مردم برای حضور در مراسم ختم مادرشان، درباره تیم خود حرف زد و فرصتی برای تحلیل بازی پرسپولیس باقی نماند! البته چرا، او در قسمتي از حرف هايش به پرسپوليس تاخت: «مدیریت باشگاه پرسپولیس هزینه‌های زیادی بابت مسائل مختلف در فصل جاری داشته است.»

نکته عجیب اینکه جواد خیابانی از او خواست بازی دو تیم پرسپولیس و مس را تحلیل کند که قلعه نويی اعلام کرد نیمه اول را ندیده و خواب بوده است! مجری برنامه فوتبال برتر که با ورود دو تیم به زمین مجبور به خداحافظی از قلعه نويی شد، از امیر موسوی نیا عذرخواهی کرد که نتوانسته با او صحبت کند و یک امیر دیگر به جای او او صحبت کرده است.

۱۳۹۱/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...