نسخه چاپی

جاده مهران به ایلام یك‌طرفه شد

سرهنگ رضا همتی‌زاده به موج ورود زائران اربعین حسینی به كشور از مرز مهران اشاره كرد و اظهار داشت: بازگشت زائران اربعین حسینی به كشور موجب ترافیك در جاده‌های استان ایلام شده است.

به گزارش نما، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان ایلام خبر داد و گفت: از امروز جاده مهران به ایلام یک‌طرفه شده است.

سرهنگ رضا همتی‌زاده به موج ورود زائران اربعین حسینی به کشور از مرز مهران اشاره کرد و اظهار داشت: بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور موجب ترافیک در جاده‌های استان ایلام شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: برای سهولت در تردد از صبح امروز دوشنبه جاده مهران به ایلام یک طرفه شده است.

وی افزود: محور میدان قرآن، مهدی آباد، صالح آباد مهران به عنوان مسیر ورود به مهران و مسیر مهران، جاده ملکشاهی به ایلام به عنوان مسیر خروجی از مهران انتخاب شده است.

همتی‌زاده اتخاذ تصمیم و ایجاد محدودیت ترافیکی در محور ایلام به حمیل را بنا به شرایط زمانی و سنجش میزان ترافیک دانست و گفت: در محور میدان قرآن، سرابله به حمیل فعلاَ اتخاذ محدودیت ترافیک نشده است.

وی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: با توجه به خستگی و ترافیک موجود در جاده‌های ایلام و شرایط جوی از هرگونه شتاب در رانندگی و سبقت پرهیز کرده و با رعایت سرعت و دقت سفر ایمنی برای خود مهیا کنند.

۱۳۹۷/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...