نسخه چاپی

آمادگی كامل مرزبانی در مرز شلمچه با آغاز موج بازگشت زائران

فرمانده مرزبانی استان خوزستان بیان داشت: از دو روز گذشته شاهد افزایش بازگشت زائران عزیز از زیارت كربلای معلی هستیم كه تمهیدات لازم برای پذیرش زوار در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه پیش بینی شده است.

به گزارش نما، سردار "عبداله نظرپور" با اشاره به تردد زائران از مرزها، اظهار داشت: تاکنون ۵۰۰ هزار زائر اربعین از گذرگاه مرزی شلمچه راهی عتبات عالیات شده‌اند که ۹۰ هزار آن‌ها اتباع کشور‌های آذربایجان، پاکستان، هند و افغانستان بودند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش نیرو‌های امنیتی، پلیس، مرزبانی و تمام دست اندرکاران اجرایی مراسم اربعین، زیرساخت‌های لازم بهتر از سال گذشته فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان بیان داشت: از دو روز گذشته شاهد افزایش بازگشت زائران عزیز از زیارت کربلای معلی هستیم که تمهیدات لازم برای پذیرش زوار در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه پیش بینی شده و هماهنگی‌های لازم با مرزبانان و مسئولان پایانه‌های مرزی الشیب و شلمچه عراق نیز انجام شده است.

سردار نظرپور گفت: زائران گرامی در مسیر بازگشت به شهر‌های مرکزی کشور صبر و شکیبایی پیشه کنند و با مرزبانان و پلیس نهایت همکاری را داشته باشند تا ان شاء اله سفر خود را با صحت و سلامت به پایان برسانند.

۱۳۹۷/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...