نسخه چاپی

بشار رسن: بازیكنان كاشیما جهنم آزادی را ندیدند

بشار رسن گفت: قطعاً تیم كاشیما، تجربه بازی در جهنم آزادی را ندارد و آن‌ها تحت تأثیر این جو قرار می‌گیرند.

به گزارش نما، بشار رسن حرف‌های احساسی به زبان آورد به خصوص وقتی در خصوص فوت مادرش صحبت می‌کرد. خلاصه حرف‌هایش را می‌خوانید.
سخت بود حالا مادرم را از دست بدهم
برایم بسیار سخت بود که در این سن و سال و در آغاز دوران حرفه‌ای خود، مادرم را از دست بدهم. مادرم برای من یک دوست بود. بعد از هر بازی نخستین کسی به من زنگ می‌زد او بود و به همین خاطر بعد از دیدار برابر السد وقتی به این فکر کردم که دیگر مادرم به من زنگ نمی‌زند به گریه افتادم.
آن‌ها می‌دانستند مادرم فوت شده است
همه بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق قبل از دیدار برابر آرژانتین می‌دانستند که مادرم فوت کرده است، اما کسی به من چیزی نگفت تا در آن دیدار حساس به میدان بروم. چند روز بعد از مرگ مادرم در دیدار برابر السد به میدان رفتم. این نخستین بازی بود که بعد از درگذشت مادرم به میدان می‌رفتم و واقعاً برایم سخت بود. احساس عجیبی داشتم که نمی‌توانستم دیگر با او صحبت کنم. بعد از بازی نتوانستم خودم را کنترل کنم.
فینالیست شدن یک دستاورد بود
دیدار با کاشیما، دیداری تاریخی برای باشگاه و هم‌چنین من خواهد بود. من با نیروی هوایی عراق قهرمانی در AFC کاپ را تجربه کرده‌ام. رسیدن ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود شرایط خاصی که داشتیم یک دستاورد بزرگ است. کاشیما تیم خوبی است، اما ما برابر تیم‌های بزرگ و قوی‌تری مثل الدحیل و السد پیروز شده‌ایم. در نیمه دوم دیدار قبلی نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. اگر بازی همیشگی خود را در آزادی به نمایش بگذاریم کاشیما را شکست می‌دهیم و نخستین قهرمانی خود را به دست می‌آوریم.
می‌خواهیم به جام باشگاه‌ها برویم
همه ما بازیکنان پرسپولیس می‌خواهیم در جام باشگاه‌های جهان بازی کنیم. امیدوارم که تاریخ‌ساز شویم و نماینده عراق در این رقابت بزرگ باشم. مطمئناً برای کسب برد تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم.
آن‌ها جهنم آزادی را ندیدند
هواداران ما در این بازی تمام سکو‌های ورزشگاه را پر می‌کنند، چون بلیت سکو‌ها فروخته شده است. آن‌ها می‌آیند تا ما را تشویق کنند و به تیم پرسپولیس انرژی بدهند. قطعاً تیم کاشیما، تجربه بازی در جهنم آزادی را ندارد و آن‌ها تحت تأثیر این جو قرار می‌گیرند.


۱۳۹۷/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...