نسخه چاپی

واكنش دنیزلی به عملكرد پرسپولیس و برانكو و حضور در فینال آسیا

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم كاسیم‌پاشا كه از چند هفته پیش مسئولیت تیم تركیه‌ای را پذیرفته از شرایط ۴ هفته حضورش در تیم جدید رضایت دارد. این نكته در كنار بازی حساس سرخپوشان مقابل كاشیما ما را بر آن داشت تا گفت‌وگویی با دنیزلی داشته باشیم.

به گزارش نما، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم کاسیم‌پاشا که از چند هفته پیش مسئولیت تیم ترکیه‌ای را پذیرفته از شرایط ۴ هفته حضورش در تیم جدید رضایت دارد. این نکته در کنار بازی حساس سرخپوشان مقابل کاشیما ما را بر آن داشت تا گفت‌وگویی با دنیزلی داشته باشیم.
*از شرایط تیم کاسیم پاشا شروع کنیم. این تیم در لیگ ترکیه چه وضعیتی دارد؟
در ۴ بازی که مسئولیت این تیم را برعهده داشتم تیمم به دو برد، یک مساوی و یک باخت رسیده و ۷ امتیاز کسب کرده که برای من نسبتاً قابل قبول است و در حال حاضر هم در رده چهارم سوپرلیگ ترکیه قرار گرفته‌ایم. این در حالی است که فعلاً تیم‌هایی مانند بشیکتاش و فنرباغچه حال و روز چندان خوشی ندارند.
*به نظرتان چرا پرسپولیس پس از صعود پرقدرت، بازی رفت فینال را در ژاپن ۲ بر صفر واگذار کرد؟!
به نظر من پرسپولیس تا همین‌جا هم قهرمان است. من در ایران کار کرده‌ام و می‌دانم تیم‌های ایرانی با چه امکاناتی در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند. به همین دلیل معتقدم پرسپولیس تا همین‌جا هم شاهکار کرده. کاری که البته امیدوارم با بردی شیرین در فینال به قهرمانی ختم شود.
*اعتقاد دارید پرسپولیس می‌تواند باخت ۲ بر صفر را جبران کند؟
پرسپولیس با تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی یک بر صفر از تیم ژاپنی پیش است. بازیکنان پرسپولیس نباید عجول باشند. آن‌ها باید با حوصله بازی کنند و مراقب باشند تا خدای ناکرده گل نخورند. تیم کاشیما تاکنون ۳۰، ۴۰ هزار تماشاگر بیشتر ندیده، به همین دلیل من مطمئنم وقتی آن‌ها استادیوم صدهزار نفری آزادی و تماشاگران پرسپولیس را ببینند حتماً جوگیر می‌شوند و در آن جو سنگین نمی‌توانند دوام بیاورند و به هم می‌ریزند.
*خودتان دوست نداشتید برای فینال در ایران حضور داشتید؟
باور کنید خیلی دوست داشتم در ایران بودم و بازی پرسپولیس را از نزدیک می‌دیدم. شک نکنید اگر مرا دعوت می‌کردند حتماً با اشتیاق تماشاگر بازی پرسپولیس می‌شدم. با این وجود برای تیم سابقم از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم. تیمی که خاطرات خوب زیادی از آن دارم و با پرسپولیس در جمع ۸ تیم برتر آسیا هم حضور داشتم.
*عملکرد برانکو را چگونه ارزیابی کردید؟
برانکو با تیمش هنر زیادی به خرج داده که به فینال رسیده. او خیلی بدشانس بوده که بازیکنان محروم و مصدوم زیادی دارد و می‌دانم دستش تا حدودی بسته است، اما مرد روز‌های سخت است به همین دلیل حتماً می‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند و طلسم قهرمان شدن تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا بشکند.
*درست است که قصد دارید از ایران برای تیم‌تان بازیکن جذب کنید؟
بله، احتمالاً از ایران یک دروازه‌بان و یک بازیکن دیگر که توانایی بازی در جناحین را داشته باشد جذب خواهم کرد، به هر حال تا دو، سه هفته دیگر تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.


۱۳۹۷/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...