نسخه چاپی

عجیب ترین حاجی امسال +عكس

عکس خبري -عجيب ترين حاجي امسال +عکس

حاج «محمد خان» 60 سال سن دارد. از زمان تولد تاكنون برادر دوقلوی خود كه نارس بوده را تا به امروز با خود حمل كرده است.

به گزارش نما به نقل از شیعه آنلاین، یکی از رسانه های عربستانی با انتشار تصویر یک مرد میانسال از یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا که در صحرای عرفات نشسته، او را عجیب ترین حاجی امسال معرفی کرد.

این رسانه های سعودی در ادامه نوشتند: حاج «محمد خان» 60 سال سن دارد. از زمان تولد تاکنون برادر دوقلوی خود که نارس بوده را تا به امروز با خود حمل کرده است.

به گفته پزشکان، به دلیل نارسایی، روح در بدن برادر دوقلوی «محمد خان» ندمیده از همین رو تنها نیمه بدن وی به صورت تکه گوشتی زاید به بدن «محمد خان» چسبیده و او به دلیل ناتوانی مالی تا به امروز آن را از بدن خود جدا نکرده است.

وی در اظهاراتی درباره احساسی که دارد، گفت: من همواره در زندگی احساس خجالت می کشیدم زیرا در محیطی و جامعه ای که در آن زندگی می کنم، همه نگاه خاص و عجیبی به بنده دارند اما در أیام حج، اولین باری بود که در 60 سال گذشته احساس راحتی کامل می کرد.

او همچنین افزود: در حج، انسان احساس نمی کند که از کسی بالاتر یا پایین تر است. اینجا همه یکسان و در یک سطح هستند. فقیر و ثروتمند، سیاه پوست و سفید پوست، زن و مرد، کوچک و بزرگ، خلاصه همه و همه در کنار یکدیگر به طور یکسان در برابر خداوند هستند. اینجا کسی نگاه خاصی به بنده نداشته از همین رو راحت بوده ام.

۱۳۹۱/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...