نسخه چاپی

نگاهی به تیم های لیگ برتری بدون نماینده در تیم ملی فوتبال

اسامی ۲۴ بازیكن تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی تداركاتی آبان ماه و برگزاری ۲ دیدار تداركاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا بامداد یكشنبه اعلام شد و نكات عجیب زیادی داشت.

به گزارش نما، اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی تدارکاتی آبان ماه و برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا بامداد یکشنبه اعلام شد و نکات عجیب زیادی داشت. از غیبت محمد رشید مظاهری، دروازه بان ذوب آهن اصفهان تا حضور نداشتن پورعلی گنجی و پژمان منتظری به دلیل مصدومیت و دعوت از تنها ۲ بازیکن تیم نایب قهرمان آسیا. سعید عزت اللهی، هافبک باشگاه ردینگ انگلیس هم که عملکرد خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت، به دلیل مصدومیت در این اردو غایب است و همانند علیرضا جهانبخش از مصدومیت رنج می‌برد.

البته یکی از نکات فهرست تیم ملی، پراکندگی آن‌ها در میان تیم‌های لیگ برتری و لژیونر‌ها است. در فهرست ۲۴ نفره کارلوس کی روش، پیرمرد پرتغالی فوتبال ایران، ۱۰ بازیکن از لیگ برتر حضور دارند که استقلال تهران و تراکتورسازی با ۳ بازیکن بیشترین نماینده و تیم پرسپولیس با ۲ بازیکن در رده دوم قرار دارد و ماشین سازی تبریز و سایپا هر کدام یک بازیکن در لیست تیم ملی دارند.

از ۱۶ تیم لیگ برتری، فقط ۵ تیم در فهرست تیم ملی نماینده داشتند و تیم‌هایی مانند پدیده مشهد، صدرنشین لیگ برتر، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و ... بدون نماینده هستند.

در بخش لژیونر‌ها هم نام ۱۴ بازیکن حاضر در فوتبال اروپا و آسیا دیده می‌شود که بیشتر آن‌ها از قطر و باشگاه‌های الغرافه، الاهلی و الشحانیه هستند. در اروپا هم نمایندگانی از پرتغال، بلژیک، فرانسه و انگلیس داریم تا تیم بین المللی ایران آماده حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا۲۰۱۹ امارات شود.

تیم ملی ایران اردوی خود را از امروز (یکشنبه) آغاز می‌کند و تمرینات نیز از فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد تا روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف توباگو بروند.

۱۳۹۷/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...