نسخه چاپی

بیانیه جمعیت ایثارگران درباره حماسه 12 اسفند

عکس خبري -بيانيه جمعيت ايثارگران درباره حماسه 12 اسفند

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای از حضور هوشمندانه مردم در انتخابات 12 اسفند تقدیر كرد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای از حضور هوشمندانه مردم در انتخابات 12 اسفند تقدیر کرد.

* متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

مشارکت بی‌نظیر و حضور گسترده، هوشمندانه و با شکوه ملت عزیز و غیرتمند ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر نشان داد که پیروان راستین خمینی کبیر (ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همانند سی و سه سال گذشته در صحنه حاضر و با تمام وجود از آرمان‌های اصیل انقلاب شکوهمند اسلامی پشتیبانی می‌نمایند و اینچنین 12 اسفندماه 1390 برگ زرینی شد در تاریخ سرتاسر عظمت جمهوری اسلامی که تا همیشه دوران بر تارک زمان‌ها می‌درخشد.

امت غیور و شهید پرور ایران اسلامی بعنوان برندگان اصلی انتخابات که با فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» خویش تمامی دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب را نقش بر آب کردند امروز شادمانه و پرامید به آینده می‌نگرند. آینده‌ای سرشار از موفقیت، کامیابی و پیروزی در عرصه‌های مختلف که مجلس اصولگرای برآمده از آرای آنان برایشان رقم خواهد زد.

مستکبران عالم از آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل گرفته تا برخی حکام دست نشانده منطقه بالاترین پیام 12 اسفند 90 را به خوبی دریافت کرده‌اند که: ملت ایران کماکان با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین در صف مقدم جبهه استکبارستیزی ایستاده است و با پشت سرگذاشتن تمامی تهدیدها و تحریم‌ها در برهه‌ای از زمان که بیداری اسلامی در حال درنوردیدن کاخ پوشالی زورگویان و مستبدان عالم است، سرمشق مردم‌سالاری دینی برای حق‌خواهان و آزادی‌خواهان گردیده‌اند.

اینک نمایندگان منتخب مردم که قاطبه آنان از اصولگرایان متعهد و در خط ولایت مطلقه فقیه می‌باشند، انتظار می‌رود با تبعیت از مقام عظمای ولایت، تکیه بر معیارها و شاخص‌های اصولگرایی و برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه مجلسی در تراز جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده، شبانه‌روز خویش را وقف گره‌گشایی از مشکلات اساسی مردم و نظام نمایند و با وضع قوانین دقیق و نظارت بر حسن اجرای آن، اینگونه شکر نعمت اعتماد مردم به خویش را به جای آورند. در این میان بسیاری در این حضور پرشور نقش جدی ایفاء کردند.

رهبر حکیم و خدمند و فرزانه انقلاب با تبیین شرایط موجود بستری مناسب برای حضور گسترده مردم را فراهم نمودند. صداوسیما با رویکردی جدید و جذاب توانست به خوبی مردم را به حضور پرشور تشویق و آنها را در انتخاب یاری نماید. نهادهای نظارتی و اجرایی چون شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و ... نیز پرتلاش در صحنه انتخابات ظاهر شدند که همه این تلاش‌ها موجب خلق این حماسه بزرگ و پرشکوه شدند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بار دیگر این حماسه با شکوه را به رهبری عزیز، ملت سرافزار، روح با عظمت امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تبریک گفته و امیدوار است که پیوند همیشگی و مبارک بین امت و ولایت هر روز بیش از پیش مستحکم‌تر و پایدار‌تر گردد.

انشاءالله

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...