نسخه چاپی

ورود نیرو‌های ویژه صهیونیست با لباس زنانه به نوار غزه

یك پایگاهی اینترنتی لبنانی با انتشار جزئیات تحولات اخیر غزه از نفوذ نیرو‌های ویژه صهیونیست با لباس زنانه به شرق خان یونس برای ربودن فرمانده عزالدین قسام خبر داد.

به گزارش نما، پایگاه خبری سِدَر نیوز لبنان جزئیات درگیری‌های شب گذشته در نوار غزه و به شهادت رسیدن یکی از فرماندهان گردان عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس و همچنین کشته شدن یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش این پایگاه، شب گذشته، یک شنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب یک خودرو فولکس واگن به عمق ۳ کیلومتری شرق خان یونس نفوذ می‌کند و چندین دقیقه در مقابل خانه «نور البرکة»، یکی از فرماندهان گردان القسام توقف می‌کند.

شبکه القدس الاخباریة به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید: توقف این خودروی مشکوک، در منطقه شبهاتی را به وجود می‌آورد تا جایی که برکة و چند نفر از نیرو‌های مقاومت حاضر در محل این خودرو را تعقیب می‌کنند.

نیرو‌های مقاومت پس از تعقیب این خودروی مشکوک موفق به متوقف کردن آن می‌شوند و هنگامی که از سرنشینان آن می‌خواهند که هویت خود را فاش کنند، به صورت ناگهانی از سوی نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی که در صندلی عقب خودرو نشسته بودند مورد تیراندازی قرار می‌گیرند.

به گفته این پایگاه، نیرو‌هایی که در صندلی عقب خودرو نشسته و تیراندازی کردند با پوشیدن لباس زنانه در واقع هویت خود را مخفی کرده بودند.

پس از این تیراندازی خودروی نظامیان صهیونیست مورد تعقیب شدید نیرو‌های مقاومت قرار گرفت، اما با ورود جنگنده‌های اسرائیلی و تیراندازی و پرتاب بالون‌های حرارتی و آتش زا، نیرو‌های مقاومت مورد اصابت قرار گرفتند و نیرو‌های ویژه این رژیم توانستد فرار کنند.

بنا بر اعلام شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی، هدف از این عملیات تنها ترور شخص خاصی نبوده است و انجام این گونه عملیات‌ها از سال ۲۰۰۵ تاکنون بسیار اندک بوده است؛ چرا که در حمله‌ای هوایی و بدون به خطر انداختن جان نیرو‌های خود می توانست این فرمانده حماس را هدف قرار دهد.

این شبکه اعلام کرد: هدف از انجام این عملیات تنها ترور این فرمانده القسام نبوده است بلکه نیرو‌های رژیم صهیونیستی به دنبال ربودن «نور برکة» قبل از ترور کردن وی بوده است.

وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: در درگیری‌ها و حملات یکشنبه در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه ۷ فلسطینی از جمله نور برکه، فرمانده القسام به شهادت رسیدند و ۷ نفر نیز زخمی شدند. همچنین یک افسر رژیم صهیونیستی کشته و یک نفر زخمی شد.

۱۳۹۷/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...