نسخه چاپی

پیام مردم در انتخابات «وحدت و بصیرت» بود

عکس خبري -پيام مردم در انتخابات «وحدت و بصيرت» بود

منتخب نخست مردم تهران در انتخابات مجلس نهم، پیام مردم در این انتخابات را «وحدت و بصیرت» خواند و تأكید كرد: حالا نوبت مجلس است كه قدرشناسی خود را نسبت به مردم نشان دهد.

غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه برگزاری ششمین همایش «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات مجلس نهم اظهار داشت:‌ مردم کار خودشان را انجام دادند و اکنون نوبت مجلس است که قدرشناسی خود را نسبت به ملت نشان دهد.

وی افزود: این قدرشناسی مستلزم این است که مجلس، مجلسی کارآمد و در مسیر انقلاب اسلامی باشد و در راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بیشترین همت خود را به کار بگیرد.

حداد عادل در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص روشن‌ترین پیام مردم در این انتخابات، تأکید کرد: پیام مردم در انتخابات مجلس نهم، «وحدت و بصیرت» بود.

* مردم باید با دیدن معماری مدارس احساس هویت کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری ششمین همایش «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» گفت: در کشور ما همایش‌های زیادی برگزار می‌شود و نسبت به برخی از آنها نیز انتقاد وارد است اما این همایش و حضور معماران مدارس ایرانی به گونه‌ای است که من با شوق و ذوق در آن شرکت می‌کنم، برای اینکه می‌دانم به طور مستمر در طول سال و حول محور معماری مدرسه ایرانی، کار می‌شود.

وی اضافه کرد: این اجتماع سالانه یک گردهمایی تشریفاتی یک‌ روزه نیست بلکه علامتی است برای استمرار انگیزه‌ها و علاقه‌ها در راستای ساختمان‌سازی بر اساس هویت ایرانی و اسلامی که این مسئله از مدرسه‌سازی آغاز می‌شود.

حداد عادل خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده شاهد مدارسی باشیم که مردم با دیدن آنها احساس هویت کنند و این مدارس الگویی برای اصلاح معماری در کل کشور باشند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...