نسخه چاپی

پور مختار در گفتگو با نما:

اصلاح‌طلبان می خواهند از كارنامه روحانی شانه خالی كنند

عکس خبري - اصلاح‌طلبان مي خواهند از کارنامه روحاني شانه خالي کنند

عضو كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، گفت: بی آبرو شدن سرانجام كسانی است كه به طمع بدست آوردن پست و مقام بدون كار كردن برای مردم به دولت و مجلس ورود می كنند.


محمد علی پور مختار نماینده مردم همدان و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تشویق اصلاح طلبان به استعفا دادن اسحاق جهانگیری، گفت: اصلاح طلبان برنامه ای برای اداره امور کشور، ندارند لیکن امروز به طور کلی از اداره مملکت عاجز شده و دست به اقداماتی می زنندکه بتوانند حیات سیاسی خود را حفظ نمایند.
وی افزود: اکنون جریان اصلاح طلب با عملکرد ضعیف دولت پایگاه اجتماعی و سیاسی خود بین مردم را از دست رفته می بیند لذا در ظاهر برای جدایی از دولت تلاش کرده و می خواهد از دولتی که خود آن را حمایت و پشتیبانی کرده،جدا شود.
پور مختار با بیان اینکه جریان اصلاح طلبان برای ترمیم خود تلاش می کند،گفت: آنان به دنبال این هستند که شکست و نارضایتی های عمومی مردم از دولت را از خود دور کنند و مسئولیت تمام ضعف ها و ناکارآمدی های دولت را به گردن شخص رئیس جمهور و اطرافیان وی بیندازند و خود را بی گناه نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان باید پاسخ گوی مردم باشند، گفت: اینکه بحث خروج خود را به شیوه های مختلف از دولت بیان کنند پذیرفته نیست و اینها امور کشور را مدت ها به دست داشته اند و باید پاسخگوی ناکارآمدی و اقدامات سوء خود به جای ترک صحنه باشند.
پور مختار با بیان اینکه اصلاح طلبان باید مسئولیت کار خود را بپذیرند،گفت: جریان اصلاح طلب زمان انتخابات با شعارهای مردم فریب به دنبال جذب مردم بود اما با عملکرد ضعیف و فقدان برنامه صحیح خود نتوانست نظر مردم را برای رفع مشکلات تامین نماید که اینگونه مستاصل شده است.
وی افزود: اگر قرار باشد روند اداره امور کشور از سوی دولت به این صورت پیش برود که هر کس بدون پذیرفتن مسئولیت کم کاری و اشتباهات خود در تصمیم گیری های کشور و بدون تلاش برای جبران به راحتی کار خود را ترک نموده و استعفا دهد بین مردم بی اعتمادی به وجود می آید و دیگر مردم به افراد صادق و توانمند هم نمی توانند اعتماد کنند.
پور مختار با بیان اینکه نباید به اعتماد عمومی خدشه وارد کرد،گفت: این افراد بایدبا قبول اشتباهات و کم کاری های خود از مردم عذرخواهی کنند و طبیعتا مردم وقتی عذرخواهی آنها را خواهند پذیرفت که راه و روش خود در اداره امور کشور را اصلاح و برای جبران تلاش نمایند نه اینکه کارها را رها کرده و خود را کنار بکشند.
وی افزود: مردم افراد منتخب در مجلس و دولت را به طبع شعارهایی که می دهند انتخاب می کنند و از آنان توقع کار و تلاش و اثرگذاری مفید دارند لذا اگر کسی صرف گرفتن پست و مقام کاندید شده قطعا" نتیجه کار او بدون خدمت به مردم بی آبرویی خواهد بود.

۱۳۹۷/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...