نسخه چاپی

حسن بیگی در گفتگو با نما:

تحریم‌ها ملت ایران را در حمایت از نظام، متحدتر می كند

عکس خبري -تحريم‌ها ملت ايران را در حمايت از نظام، متحد خواهد کرد

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریكایی ها می خواستند قیمت دلار را در ایران تا روز 13 آبان ماه به 50 هزار تومان برسانند، اما شكست خوردند.

ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به اعمال مجدد تحریم های آمریکا علیه کشورمان، گفت: یقین داریم با اقداماتی که آمریکا با اعمال تحریم علیه کشورمان انجام می دهد تحت هیچ شرایط نمی تواند کوچکترین لطمه ای به جمهوری اسلامی وارد کند ومردم ما روز به روز متحدتر و قوی تر می شوند.
وی با بیان اینکه فشارهای اعمالی بر وحدت ملی و همدلی ملت ایران می افزاید،بیان نمود: از زمان انقلاب هیچ رابطه ای با آمریکا نداشته ایم زیرا ایدئولوژی انقلاب اسلامی ظلم ستیزی،حفظ استقلال و کسب عزت ملی به خواست مردم انقلابی کشورمان بوده است.
وی با اشاره به خوی درنده سیاستمداران آمریکایی، اظهار نمود: 40 سال است که شاهد رفتار و دشمنی آمریکایی ها در جریان جنگ تحمیلی و قرادادهای تحمیلی برای جلوگیری از پیشرفت کشور و اعمال فشارها هستیم ولی همچنان مقتدرانه روی پای خود ایستاده ایم.
حسن بیگی با اذعان به سالها تلاش آمریکا برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران،گفت: 13سال مذاکره پیرامون مسئله برجام داشتند و نهایتا"در دوران ریاست جمهوری اوباما مجبور شدند پای میز مذاکره بیایند ولی با روی کار آمدن ترامپ دوباره تغییر رویه دادند و همچنان گمان می کنند جهان تک قطبی است و همه باید تحت امر آنها باشند.
وی با بیان اینکه ملت ایران همچنان پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده است، گفت: روز 13 آبان مردم ما چون روزهای اول انقلاب به خیابانها آمده و در برابر توهین ها و سخنان سخیف سردمدان آمریکا فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
وی افزود: ترامپ هر تیری داشت به سمت ما پرتاپ کرد، آنها می خواستند قیمت دلار را در ایران در روز 13 آبان ماه به 50 هزار تومان برسانند اما شکست خوردند چون دلار تا 17 هزار تومان بالا رفت ولی روز 13 آبان ماه به قیمت 12 هزار تومان تنزل یافت.
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی،گفت: مردم دنیا شاهدند که ملت ایران در مقابل دشمنی های آمریکا ایستاده و از آرمان های خود دست نمی کشد، فرمانده کل قوا زمانی به صراحت بیان نمودند در گذشته تمایل به مذاکره با آمریکا داشتیم ولی آمریکا در برجام بدعهدی کرد و یکطرفه کنار کشید و جهان غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را هم دید.
وی با اشاره اعمال مجدد تحریم ها علیه کشورمان، گفت: ترامپ هر چه فریاد بزند شرایط را سخت تر می بیند و اکنون هم با توجه به اینکه حامیان خود را در مجلس آمریکا از دست داده، طبیعی است که بیشتر فریاد بزند.
وی گفت: رئیس جمهور آمریکا به جای رفتار قلدرمابانه با سایر ملت ها اگر عرضه دارد برود آتش کالیفرنیا را خاموش کند که بیش از این زیان به مردم این کشور وارد نشود، بدهی بالغ بر 20 تریلیون دلار آمریکا را بپردازد و 800 میلیارد دلاری را که کشورش کسری بودجه دارد، تامین کند.

۱۳۹۷/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...