نسخه چاپی

پيشنهاد يك نماينده

بهتراست تاپایان این دولت،مجلس راتعطیل كنیم!

‌دكتر محمد حسن‌نژاد درباره شرایط اقتصادی كشور و كاركرد منفعلانه مجلس گفت: با این روند بهتر است تا پایان دولت دهم مجلس را تعطیل كنیم تا دولت هم به كار خود ادامه دهد و درگیری هم نباشد و اگر مردم از ما پرسیدند كه چه می‌كنیم، پاسخی داشته باشیم و بگوییم كه مجلس تعطیل است.

به گزارش نما به نقل از تابناک، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید علت گرانی‌ها را شناسایی و آن را کنترل کرد. دلیل عمده افزایش قیمت‌ها در ماه‌های اخیر، افزایش نرخ ارز است و همه نهاد‌ها و سازمان‌ها باید دست به دست هم بدهند تا آن را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه مجلس این است که اگر در قوانین نقصی هست، آنها را برطرف کند یا اینکه قوانین جدیدی مصوب کند و افزون بر این نظارت بیشتری داشته باشد، گفت: متأسفانه دولت بازار را‌‌ رها و مجلس نیز وظایف خود را فراموش کرده است. مجلس گمان می‌کند که تعامل با دولت به معنای چشم پوشی از نواقص دولت است. مجلس خانه دولت است یا خانه ملت؟ نمایندگان با بهانه‌های واهی تعامل و عدم تنش، با این گونه کارها به کسانی خیانت می‌کنند که با رأی آن‌ها به این جایگاه رسیده‌اند.

او همچنین تأکید کرد: نه رهبری و نه قانون به مجلس نمی‌گوید که پرسش و تحقیق و تفحص را تعطیل کند. رهبری در سفر خراسان شمالی تأکید کردند که قانون مشکلی ندارد و دولت و دیگر قوا به وظایف خود کار کنند. وظیفه این است که دولت اجرا و مجلس نظارت کند. وقتی رهبری می‌گویند که مشکل مردم تورم و بیکاری است و مسئولان باید دست به دست هم بدهند، یعنی اینکه نمایندگان بپرسند و دولت پاسخ دهد؛ نه اینکه دولت قانون را اجرا نکند و مجلس به بهانه‌ گفته‌های رهبری، کار خود را تعطیل کند.

حسن‌نژاد تصریح کرد: تنها کسانی که از این روند آسیب می‌بینند، مردم هستند و در مرحله بعد آبروی نظام. اعتماد به نظام دارد از بین می‌رود و باید حواسمان باشد. نباید گمان کنیم که تساهل و تسامح با دولت، خدمت به نظام است، بلکه باید بدانیم با این گونه رفتار‌ها بزرگ‌ترین خیانت را به نظام می‌کنیم.

نماینده مردم مرند و جلفا افزود: بزرگترین سرمایه نظام، اعتماد مردم است. مردم اعتماد خود را به دولت و مجلس از دست داده‌اند و متأسفانه هیچ اراده‌ای در مجلس برای کار کردن نیست. با این روند بهتر است تا پایان دولت دهم مجلس را تعطیل کنیم تا دولت هم به کار خود ادامه دهد و درگیری هم نباشد و اگر مردم از ما پرسیدند که چه می‌کنیم، پاسخی داشته باشیم و بگوییم که مجلس تعطیل است.

۱۳۹۱/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...