نسخه چاپی

یكی از پرونده های حقوقی تراكتورسازی در فیفا بسته شد

معاون حقوقی باشگاه تراكتورسازی از بسته شدن پرونده سزار هافبك برزیلی در فدراسیون جهانی فوتبال خبر داد.

به گزارش نما، باشگاه تراکتورسازی پرونده‌های حقوقی زیادی در فیفا دارد که از زمانی که زنوزی مالکیت این باشگاه در اختیار گرفته است سعی کرده که از طریق مشاوران حقوقی خود این پرونده‌ها را مختومه کند تا مشکلی برای سرخپوشان تبریزی به وجود نیاید.

برونو سزاز هافبک برزیلی سابق تراکتورسازی یکی از بازیکنانی است که به علت پرداخت نشدن مبلغ ۱۲۵ هزار دلار به فیفا شکایت کرده بود و اکنون خبر رسید که سرخپوشان تبریزی با پرداخت این مبلغ توانستند پرونده شکایت این بازیکن را در فیفا مختومه کنند.

اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی ضمن تاییید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برونو سزار به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی خود به فیفا شکایت کرده بود که ما با حمایت مالی زنوزی مالک باشگاه توانستیم طلب این بازیکن را پرداخت کنیم تا مشکلی در آینده برای باشگاه به وجود نیاید.

او بیان کرد: ما مبلغ ۱۲۵ هزار دلار به حساب سزار واریز کردیم و وکیلش هم به محض دریافت پول به فیفا اعلام کرد که باشگاه تراکتورسازی به تعهدات خود عمل کرد و پرونده این بازیکن در این نهاد اجرایی بسته شد.

معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: ما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا با شاکیان به توافق برسیم تا رایی بر علیه باشگاه صادر نشود.

۱۳۹۷/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...