نسخه چاپی

صحبت های فریبا در مورد جذب بازیكن جدید برای استقلال

عضو كمیته فنی باشگاه استقلال گفت: عوامل زیادی در نتیجه یك بازی فوتبال و عملكرد یك تیم تاثیر گذار است و مشكلات ما با جذب مربی جدید تمام نمی‌شود.

به گزارش نما، بهتاش فریبا عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال در مورد جدا شدن ساناک، مربی تیم استقلال از این باشگاه و تاثیرش در شرایط بد این روز‌ها گفت: یک نفر در یک تیم آن قدر تاثیر گذار نیست که به خاطر او تیم نتواند نتیجه بگیرد. کار کردن در باشگاه‌های بزرگ دشوار است. به طور مثال تیم فوتبال بایرن مونیخ که برای بازی تدارکاتی به ایران آماده بود ۱۰ مربی همراه خود داشت. در باشگاه‌های بزرگ مدیریت برنامه‌های تمرینی، برگزاری تمرینات و آنالیز تمرین نیاز به نیاز به مربیان مناسب دارد. زمانی که سرمربی به کمک نیاز دارد وجود نفرات با تجربه روی نیمکت می‌تواند به او کمک کند.

او در مورد مربی تیم استقلال ادامه داد: الان در تیم استقلال بیژن طاهری به عنوان مربی در حال فعالیت است که زحمت بسیاری برای تیم می‌کشد و یک مربی کاربلد و با اخلاق است. اما به نظر می‌رسد تیم ما به یک مربی جدید نیاز دارد.

فریبا در پاسخ به این سوال که با جذب مربی جدید آیا مشکلات استقلال تمام می‌شود و یا خیر گفت: نه تیم ما مشکلاتش با جذب یک مربی جدید تمام نمی‌شود، عوامل زیادی در نتیجه یک بازی فوتبال و عملکرد یک تیم تاثیر گذار است. اما جذب یک مربی جدید در این شرایط تیم استقلال می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

او در مورد اینکه برای نیم فصل آیا بازیکن جدید به تیم اضافه می‌شود و یا خیر گفت: هنوز ۴ بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده است و فرصت برای تصمیم گیری در مورد جذب بازیکن جدید وجود دارد. ما ۲ روز دیگر جلسه‌ای با اعضای کمیته فنی داریم و بعد از آن نیز جلسه‌ای با شفر برگزار می‌کنیم تا بررسی کنیم و به نتیجه برسیم که آیا به بازیکن و یا مربی جدیدی نیاز داریم یا خیر. اگر شفر کسی را معرفی کرد به بررسی شرایط می‌پردازیم و برای جذب کردنش تصمیم می‌گیریم.

فریبا در مورد این موضوع که به شفر گفته شده است باید از مربی ایرانی استفاده کند گفت: در رسانه‌ها مطرح شده بود که کمیته فنی به سرمربی گفته است که باید مربی ایرانی به تیم اضافه شود، اما شفر می‌خواهد دستیار خارجی به تیم اضافه کند. اصلا چنین موضوعی وجود ندارد و ما هیچ پیشنهادی به کسی نمی‌دهیم. وظیفه کمیته فنی بررسی پیشنهاد‌های کادرفنی است و اگر ببنیم آن نفر می‌تواند به کادر فنی کمک کند نظرمان را می‌دهیم و اگر در بررسی‌ها مشخص شود این شخص مناسب نیست بازهم نظرمان را می‌دهیم.

او در مورد وضعیت نیومایر و گرو و این موضوع که گفته می‌شد شفر از خارجی‌های تیمش راضی نیست گفت: قطعا با شفر در مورد موضوعات مختلف از جمله گرو و نیومایر به بحث و تبادل نظر می‌پردازیم. حال که هنوز ۴ بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است نمی‌توانی بگویی من چند بازیکنم را نمی‌خواهم. اگر این اتفاق بیافتد دیگر بازیکنان انگیزه‌ای برای ادامه بازی‌ها نخواهند داشت. اینکه از همین الان بگوییم فلان بازیکن را نمی‌خواهیم و قرار است فلان بازیکن را به تیم اضافه کنیم کار اشتباهی است و این کار را نخواهیم کرد.


۱۳۹۷/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...