نسخه چاپی

شیخ ویسی: شرایط پرسپولیس تاثیری در انگیزه ما نخواهد داشت

دروازه‌بان تیم فوتبال پیكان گفت: شرایط پرسپولیس تاثیری در انگیزه ما نخواهد داشت، ولی بهترین فرصت است كه با پیروزی مقابل آنها خود را به جدول برگردانیم.

به گزارش نما، وحید شیخ‌ویسی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پارس جنوبی در هفته دوازدهم لیگ برتر که با شکست شاگردان جلالی همراه بود اظهارداشت: قطعا نتیجه برای ما خوب نبود، ولی همچنان امید داریم و نگاه‌مان به بازی‌های آینده است تا آنها را جبران کنیم. نمی‌دانیم که چه شد این نتیجه رقم خورد، ولی به هر حال این بازی گذشته و باید به فکر آینده باشیم.

وی افزود: وقتی بازی ۳ بر صفر شده دیگر ما حرفی برای گفتن نداریم، ولی اگر فیلم بازی را دوباره مشاهده کنید متوجه می‌شوید که اختلاف ما با پارس جنوبی ۳ گل نبود. به هر حال آن‌ها در خانه بازی می‌کردند و فشار هواداران هم روی ما بود که در نهایت چنین نتیجه‌ای رقم خورد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در مورد بازی این هفته تیمش مقابل پرسپولیس در شرایطی که حریف تیم کاملی در اختیار ندارد، تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و فرقی نمی‌کند این تیم با چند بازیکن پا به میدان می‌گذارد. شاگردان برانکو با همین نفرات کم راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند و برای همین آنها تیم خوبی دارند. شرایط پرسپولیس تاثیری در انگیزه ما نخواهد داشت، ولی بهترین فرصت است که با پیروزی مقابل آنها خود را به جدول برگردانیم.


۱۳۹۷/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...