نسخه چاپی

هنوز عیدی بازنشستگان پرداخت نشده

عکس خبري -هنوز عيدي بازنشستگان پرداخت نشده

علی‌رغم وعده‌ای كه درباره پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی داده شده بود، تاكنون عیدی 350 هزار تومانی بازنشستگان پرداخت نشده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، خبری به نقل از علی‌اکبر خبازها رئیس کانون بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی مبنی بر پرداخت عیدی 350 هزار تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی منتشر شد که آب پاکی را بر دست تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی که انتظار عیدی حدود 600 هزار تومانی داشتند ریخت.ولی متاسفانه همین عیدی 350 هزار تومانی هم امروز به حساب آن‌ها واریز نشده است.

در پی‌گیری‌های امروز فارس، خبازها اعلام کرد، روز گذشته به کانون اعلام کردند که عیدی بازنشستگان واریز شده است احتمالا طی روزهای آینده این عیدی واریز می‌شود.

این در حالی است که امروز بازنشستگان تأمین اجتماعی برای دریافت عیدی خود به شعبه بانک رفاه اسلامشهر که یکی از شعبات برای دریافت عیدی رفته‌ بودند که متوجه شدند پولی واریز نشده است.

بیش از این وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود ، گفته بود: فعلاً منتظر باشند.

براساس گفته‌های شیخ الاسلامی مثل اینکه این انتظار پایانی ندارد.

متاسفانه مسئولان سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچ پاسخی به خبرنگار فارس ندادند تا برای بازنشستگان از عدم پرداخت این عیدی و وعده‌ای که عملی نشده اطلاع رسانی کنیم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...