نسخه چاپی

بازیكن پیكان: پرسپولیس بهترین تیم ایران است

رحمانی درباره بازی پرسپولیس و پیكان گفت: همه هدف ما در بازی فردا این است كه ببریم و برای رسیدن به برد همه توانمان را خواهیم گذاشت.

به گزارش نما، ماهان رحمانی درباره دیدار فردای تیم پیکان مقابل پرسپولیس گفت: مطمئنم فردا بازی سختی در انتظار ما خواهد بود.ما در ۲-۳ بازی اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و این مسئله باعث شده تا نسبتاً شرایط خوبی نداشته باشیم و امیدواریم که فردا بتوانیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دهیم و دست پُر از زمین بیرون بیاییم. امیدواریم که فردا با نتیجه‌ای که می‌گیریم روند خوبمان را آغاز کنیم.

وی درباره اینکه تیم پرسپولیس را چطور تیمی می‌بیند اظهار داشت: درباره پرسپولیس من نباید صحبت کنم چرا که همه این تیم را به خوبی می‌شناسند آنها تیم دوم آسیا هستند، بازی کردن مقابل این تیم واقعاٌ سخت است چرا که به اعتقاد بنده پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است.ما می‌دانیم که بازی سختی داریم و به همین دلیل با همه توان به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.

رحمانی در مورد اینکه تیم پرسپولیس بازیکنان زیادی برای بازی فردا در اختیار ندارد و این موضوع کار شما را آسان‌تر می‌کند، افزود: به نظر من اصلاً اینطور نیست چرا که پرسپولیس تحت هر شرایطی پرسپولیس است و تیم قدرتمندی به حساب می‌آید. مطمئناً فردا هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را بپوشد با تمام قدرت به زمین می‌آید و ما نباید فکر کنیم که دست این تیم بسته است.

بازیکن تیم پیکان در خصوص اینکه عدم نتیجه‌گیری این تیم در ۳ بازی اخیر به چه دلیل بوده ادامه داد: شک نکنید که عدم نتیجه‌گیری ما در ۲-۳ بازی اخیر به خاطر بدشانسی بوده و ما به دلیل بدشانسی نتوانستیم نتیجه بگیریم. مطمئناً از بازی فردا تلاش می‌کنیم تا این بدشانسی را جبران کرده و نتیجه خوب بگیریم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از بازی فردا چیست، گفت: من پیش‌بینی می‌کنم که بازی خوبی را شاهد باشیم چرا که ما بدون شک فردا هجومی به زمین خواهیم رفت و به دنبال برد هستیم، همه هدف ما در بازی فردا این است که ببریم و برای رسیدن به برد همه توانمان را خواهیم گذاشت.

۱۳۹۷/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...