نسخه چاپی

پشت پرده تمرین نكردن بازیكنان استقلال

باشگاه استقلال این روز ها در حالی با مشكلات مالی دست و پنجه نرم می كند كه در حال حاضر هم شنیده می شود گرو و نیومایر بازیكنان خارجی آبی پوشان هم در هجمه انتقاداتی كه به آنها در طی روز های اخیر وارد شده به دلیل دریافت نكردن مطالبات خود دست به اعتصاب زدند و در تمرینات تیم حاضر نمی شوند .

به گزارش نما، باشگاه استقلال این روز ها در حالی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند که در حال حاضر هم شنیده می شود گرو و نیومایر بازیکنان خارجی آبی پوشان هم در هجمه انتقاداتی که به آنها در طی روز های اخیر وارد شده به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود دست به اعتصاب زدند و در تمرینات تیم حاضر نمی شوند .

از طرفی شفر نیز برای دریافت دستمزد خود و دستیارانش بار ها به باشگاه مراجعه کرده تا بدین ترتیب با تزریق پول بتواند مطالباتش را دریافت کند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل بارش باران و نامناسب بودن وضعیت چمن به دلیل خیس شدن نتوانستند در روز های گذشته تمرینات خود را در زمین صنایع دفاع کنند و آبی پوشان در سالن ورزشی به تمرین و بدنسازی می پرداختند .

با این وجود در صورتی که وضعیت چمن زمین صنایع دفاع مناسب باشد شاگردان شفر از امروز می توانند دوباره در این ورزشگاه تمرینات خود را دنبال کنند .

۱۳۹۷/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...