نسخه چاپی

جنس رنگ خطوط عابر پیاده موجب لیز خوردن عابرین می‌شود

عضو شورای شهر تهرانبا اشاره به شروع فصل بارندگی، گفت: سنگ فرش خیابان‌ها لق شده و جنس رنگ خطوط عابر پیاده هم موجب لیز خوردن شهروندان می‌شود.

به گزارش نما، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور که در یکصد و یکمین جلسه شورای شهر تهران ارائه کرد با اشاره به بارندگی‌های اخیر و سرد شدن هوا، گفت: مدیریت شهری باید در برابر این اتفاقات آمادگی بیشتری داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه معاونت خدمات شهری و امور مناطق نسبت به شارژ مخازن شن و نمک و آماده سازی امکانات برف روبی باید اقدام کنند، اظهار کرد: متأسفانه هنوز در برخی مناطق اقداماتی در این خصوص انجام نشده و از سازمان پارک‌ها می‌خواهیم که نسبت به هرس به موقع درختان اقدام کنند تا در زمان بارش برف شاهد شکستگی درختان نباشیم.

نظری با بیان اینکه سنگ فرش بسیاری از معابر لق شده و هنگام بارندگی و تردد عابرین موجب پخش شدن آب اطراف آن می‌شود، اظهار کرد: جنس رنگ استفاده شده در خط کشی‌های عابر پیاده به گونه‌ای است که به هنگام بارندگی موجب لیز خوردن عابرین می‌شود و همچنین پل‌های عابر پیاده هم روکششان از بین رفته و موجب لیز خوردن شهروندان می‌شوند.

عضو شورای شهر تهران در پایان با بیان اینکه ظرفیت گرمخانه‌های شهر باید برای پذیرش افراد بی‌خانمان افزایش یابد، گفت: حضور سازمان آتش نشانی در ایستگاه 5 توچال سبب شد که هفته گذشته 33 نفر از همشهریان گرفتار شده در برف و کولاک نجات پیدا کنند.

۱۳۹۷/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...