نسخه چاپی

ما پرسپولیس را در روز‌های اوج هم بردیم!

حمید مطهری در مورد اینكه الان بهترین فرصت برای امتیازگیری از پرسپولیس بوده و تیم برانكو كمبود بازیكن دارد، گفت: ما پرسپولیس را در روز‌های اوج هم بردیم اگر پرسپولیس بازیكن ندارد، ما باید چه بگوییم.

به گزارش نما، حمید مطهری درباره شرایط تیم فوتبال پیکان پیش از بازی با پرسپولیساظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است، اما بعد از اینکه ما پذیرفتیم در موعد مقرر با پرسپولیس بازی نکنیم تیم ما از شرایط ایده‌آل خارج شد و همین باعث شد ما در سه بازی قبلی یک مساوی و دو شکست را ثبت کنیم و این در حالی است که تیم ما پیش از لغو بازی با پرسپولیس خیلی آماده بود. البته ما بخاطر نام ایران این کار را انجام دادیم و الان هم روی بازیکنان کار کردیم تا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

وی در مورد اینکه الان بهترین فرصت برای امتیازگیری از پرسپولیس بوده و تیم برانکو کمبود بازیکن دارد، گفت: ما پرسپولیس را در روز‌های اوج هم بردیم اگر پرسپولیس بازیکن ندارد، ما باید چه بگوییم. ما هم برای این بازی ۴ بازیکن را در اختیار نداریم، ولی شلوغ نکردیم. البته ما برای تیم پرسپولیس احترام قائلیم و سعی می‌کنیم که بازی آبرومندانه‌ای مقابل آنها انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه در فضای مجازی گفته می‌شود شیری به دلیل اینکه مقابل پرسپولیس بازی نکند در بازی قبلی اخراج شده، تصریح کرد: زمانی که شیری در آن بازی اخراج شد اصلا ما قرار نبود در بازی بعد به مصاف پرسپولیس برویم و تاریخ این بازی چند روز بعد اعلام شد. خواهش من از رسانه‌ها این است که این موضوعات در فضای مجازی مطرح نشود و آنها کاری کنند که این شایعات به وجود نیاید. ما به بازیکن خود اعتماد داریم و چیزی که مطرح شده اصلا درست نیست.

۱۳۹۷/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...