نسخه چاپی

مایلی‌كهن: مقابل استقلال روی نیمكت نمی‌نشینم

عکس خبري -مايلي‌کهن: مقابل استقلال روي نيمکت نمي‌نشينم

سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین گهر دورود لرستان گفت كه به احتمال زیاد در دیدار با استقلال روی نیمكت نخواهد نشست.

به گزارش نما به نقل از فارس محمد مایلی کهن پس از معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استیل‌آذین گهر دورود لرستان گفت: امروز با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم و خیلی ساده و راحت قرار شد من در خدمت این تیم باشم. در حال حاضر با فریاد‌شیران و پورمند کارمان را در این تیم آغاز کردیم.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه مقابل استقلال عنوان کرد: بهتر است در مورد این مسائل از آقای پورمند بپرسید. من به احتمال زیاد در دیدار با استقلال روی نیمکت نمی‌نشینم زیرا اشراف لازم را نسبت به تیم ندارم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه بازی‌های گهر در کجا برگزار می‌شود گفت: آقای آیت‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه و سایر مسئولان در تلاش هستند مسابقات در لرستان برگزار شود و تیم ما در این استان میزبان حریفان باشد. پیش از حضور من هم اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

سرمربی گهر در مورد اینکه بازی با استقلال به نوعی دربی استقلال و پرسپولیس است زیرا شما یک مربی پرسپولیسی هستید اظهار داشت: نه، شما لطف دارید؛‌ این مسابقه هم مثل سایر مسابقات است.

مایلی‌کهن در مورد برنامه‌هایش در تیم گهر تصریح کرد: ابتدا باید تیم را ببینم تا نقاط ضعف و قوتش را بشناسم. کار، فوق‌العاده سخت است و برای آنکه راحت شود همه باید از تیم حمایت کنند. من و فریاد‌شیران که به این تیم آمده‌ایم هیچ کوتاهی انجام نخواهیم داد و تمام توان‌مان را برای این تیم می‌گذاریم.

وی در مورد حضورش در یک تیم لرستانی گفت: من خدمت مردم دلیر لرستان ارادت دارم و در جام حذفی 10 _ 20 سال پیش یکبار با پرسپولیس در لرستان شکست خورده‌ایم. یک بار هم به خاطر پدر مجتبی تقوی به آنجا رفته‌ایم. امیدوارم مردم لرستان همیشه از تیمشان حمایت کنند. در دیدار ایران و کره جنوبی همه دیدند که تماشاگران به کره گل زدند.

مایلی‌کهن در مورد اینکه قول می‌دهد گهر را در لیگ برتر نگه دارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم که این اتفاق بیفتد.

وی درباره تعطیلات لیگ گفت: تلاش می‌کنیم از این تعطیلات بهره‌برداری لازم را بکنیم.

۱۳۹۱/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...