نسخه چاپی

آخرین وضعیت تعرفه های پزشكی سال 98

رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: تلاش ما این است قبل از اینكه لایحه بودجه ۹۸ از سازمان برنامه و بودجه به دولت ارسال شود، پیشنهاد رشد تعرفه های سال ۹۸ را به دولت ارسال كنیم.

به گزارش نما، در خصوص جزئیات برگزاری جلسات دبیرخانه شورای عالی بیمه با نمایندگان سازمان های بیمه گر و مراکز ارائه دهنده خدمت، اظهار داشت: دبیرخانه شورای عالی بیمه با برگزاری جلساتی با حضور سازمان های بیمه گر پایه، ارائه دهندگان خدمات سلامت اعم از بخش دولتی و خصوصی و نمایندگان عضو شورای عالی بیمه، درصدد است تا موضوع تعرفه بخش بهداشت و درمان کشور در سال ۹۸ را سامان دهد.

وی با بیان اینکه این جلسات با موضوع بررسی تعرفه های سال ۹۸ برگزار می شود، افزود: در واقع در این جلسات، وضعیت موجود کشور را برآورد می کنیم تا ببینیم اثرات تحریم، تکان های اقتصادی و تورم حاصل از آنها چه میزان بار اقتصاد را به اداره مراکز بهداشت و درمان اعم از بخش خصوصی، دولتی، عمومی غیر دولتی و خیریه تحمیل می کند.

اولیایی منش گفت: با بررسی بار اقتصادی حوزه بهداشت و درمان، در نهایت پیشنهاد افزایش تعرفه را آماده کرده و زمانی که در شورای عالی بیمه مصوب شد به هیات دولت ارسال می شود. تلاش ما این است قبل از اینکه لایحه بودجه سال ۹۸ از سازمان برنامه و بودجه به دولت ارسال شود، پیشنهاد رشد تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال ۹۸ را به دولت ارسال کنیم تا دولت براساس آن، بودجه بخش بهداشت و درمان سال آینده را مصوب کند.

رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، با بیان اینکه برخی آیتم ها در ارائه پیشنهاد نهایی تعرفه سال ۹۸ بخش بهداشت و درمان از سوی دبیرخانه شورای عالی بیمه موثر است، تصریح کرد: تورم جاری کشور در بخش عمومی و بخش سلامت، قیمت تمام شده خدمات بخش بهداشت و درمان، منابع مالی سازمان های بیمه گر در سال ۹۸ و رشد حقوق و دستمزد کارمندی و کارگری از جمله آیتم هایی است که در ارائه پیشنهاد نهایی بودجه سال ۹۸ موثر خواهد بود.

۱۳۹۷/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...