نسخه چاپی

درد مشترك مهاجری و برانكو

جدال ماشین‌سازی و پرسپولیس، تقابل تیم‌هایی است كه علاقه‌ای به باخت ندارند، اما از كمبود مهره رنج می‌برند.

به گزارش نما، جدال ماشین‌سازی و پرسپولیس، تقابل تیم‌هایی است که علاقه‌ای به باخت ندارند، اما از کمبود مهره رنج می‌برند.

کمبود بازیکن درد مشترک مهاجری و برانکوبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر تقابل دو تیم ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس خواهد بود.

دیداری که می‌تواند برای هر دو تیم حساسیت‌های فراوانی را در پی داشته باشد. ماشین‌سازی با اینکه هنوز با مهاجری شکست نخورده، اما فقط توانسته یک برد به دست بیاورد و قطعا برای جدایی از پایین جدول احتیاج به برد در برابر پرسپولیس دارند.

در سوی مقابل تیم برانکو همچنان جزو بدون شکست‌های لیگ برتر به حساب می‌آید. آنها با برانکو در تبریز و در تقابل با تیم‌های این منطقه فوق‌العاده کار کرده‌اند و حالا با کوهی از مصدومان و با کمبود مهره فراوان پا به بنیان دیزل خواهند گذاشت.

البته خبر‌های بهتری از اردوی تیم حریف به گوش نمی‌رسد. ماشین‌سازی هم با سونامی مصدومیت روبرو است. محسن یوسفی، سید احمد مهدی‌زاده، توحید غلامی و مصطفی سالاری ۴ بازیکن تیم ماشین‌سازی هستند که به بازی روز پنجشنبه نمی‌رسند. تکلیف مسیح زاهدی هم مشخص نیست و حضور یا عدم حضور این بازیکن در بازی با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. کنار این بازیکنان مصدوم ،عزیز معبودی هم به دلیل اخراج شدن در بازی با سپاهان نمی‌تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود و دست مهاجری از این نظر بسته است.

با این شرایط می‌توان گفت جدال پنجشنبه ماشین‌سازی و پرسپولیس، تقابل تیم‌هایی است که علاقه‌ای به باخت ندارند، اما از کمبود مهره رنج می‌برند.

۱۳۹۷/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...