نسخه چاپی

تعداد میادین میوه و تره بار بیشتر می شود

سید سعید راد خاطرنشان كرد: در ۸ ماهه نخست امسال نسبت به افتتاح و بهره برداری از یك میدان و ۱۰ بازار میوه و تره بار اقدام شده و در ۴ ماه باقی مانده سال جاری نیز ۶ بازار جدید افتتاح و آغاز به كار می‌كند.

به گزارش نما، سید سعید راد با اشاره به اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار علاوه بر تهران، بخش قابل توجهی از میوه مصرفی حداقل نیمی از استان‌های کشور را نیز تامین می‌کند، افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره بار که در مناطق جنوبی پایتخت واقع شده‌اند را به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی از فیمت مناسب، کیفیت مطلوب و احترام به مشتری به عنوان شروط سه گانه سازمان مدیریت میادین برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان نام برد و خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه نخست امسال نسبت به افتتاح و بهره برداری از یک میدان و ۱۰ بازار میوه و تره بار اقدام شده و در ۴ ماه باقی مانده سال جاری نیز ۶ بازار جدید افتتاح و آغاز به کار می‌کند.

شهردار منطقه ۱۷ نیز در این دیدار نفس کار شهرداری تهران را خدمات رسانی دانست و با استقبال از توسعه بازار‌های میوه و تره بار در این منطقه، گفت: فرصت خدمت گذاری به مردم با سرعت برق و باد می‌گذرد و ما با تمام وجود باید پاسخ اعتماد مردم را بدهیم.

امیر محسنی با اشاره به اینکه تنها تقاضای بنده از سازمان‌های خدمات رسان مانند سازمان مدیریت میادین، خدمت بیشتر و بهتر به شهروندان منطقه ۱۷ و ۷۰ هزار خانواری است که در این منطقه سکونت دارند، اظهار کرد: با نگاه محلی، سعی در توسعه محلات منطقه داریم و ایجاد بازار‌های محله‌ای از جمله راهبرد‌های تحقق این نگاه است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۷ از پتانسیل بالایی برای انجام اقدامات ماندگار و موثر برخوردار است، تصریح کرد: منطقه ۱۷ به همراه منطقه ۱۰ از بالاترین تراکم جمعیت بین ۲۲ منطقه تهران برخوردار است، ضمن اینکه منطقه ۱۷ یکی از ۴ منطقه آسیب پذیر تهران در مقابل زلزله به شمار می‌آید.

۱۳۹۷/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...