نسخه چاپی

تهدیدهای جدی گرشاسبی/تمامش نكنند افشاگری می‌كنم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تهدید افرادی كه حاشیه درست می كنند، گفت: حالا كه دیده‌اند محرومیت و مصدومیت جلودار پرسپولیس نیست به دنبال هجمه علیه پرسپولیس و تفرقه در آن هستند.

به گزارش نما، حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه این روزها، هجمه‌های ناجوانمردانه و دور از واقعیت در قالب‌ ادعاهای کذب و اظهارات نادرست، علیه پرسپولیس به راه افتاده است. هدف نهایی از این اعمال، متوقف ساختن پرسپولیس در مسیر حرکت به سمت موفقیت به هر شکل ممکن است. متاسفانه افراد سودجو و منفعت طلب همراه کسانی که چشم دیدن موفقیت‌های بزرگ پرسپولیس را ندارند و نفع و توفیق خود را در ناکامی این تیم می‌بینند در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: همه این‌ها امیدوار بودند در شرایطی که پرسپولیس با موج مصدومیت و محرومیت روبرو است، نتایج مطلوبی نگیرد تا به آرزوها و خواسته‌های خویش برسند. آنها اکنون با ادامه موفقیت‌های تیم و هواداران نگران و دست به کار شده‌اند تا از هر طریقی مانع ادامه این مسیر شوند. این قبیل از افراد بعد از اینکه دیدند پرسپولیس، حتی با بازیکنان ذخیره و جوانانی که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌روند، دست از مبارزه و موفقیت بر نمی‌دارد به ابزارهای دیگری پناه برده‌اند.

گرشاسبی افزود: آنها به جوسازی علیه پرسپولیس پرداخته و به انتشار شایعات ناجوانمردانه، اخبار نادرست و هدفمند و ادعاهای دروغین می‌پردازند. افرادی که به دور از انسانیت و شرافت ورزشی به دنبال ایجاد موج علیه پرسپولیس یا ایجاد تفرقه در آن هستند و در این مسیر توطئه می‌کنند، غافل از این که هواداران پرشور و دوست داشتنی پرسپولیس هوشیار و آگاه، مراقب باشگاه و تیم خود هستند و این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.

مدیر عامل سرخپوشان خاطرنشان کرد: از همین جا به این افراد سود جو که به هر طریقی به دنبال موفقیت شخصی خود هستند، هشدار می‌دهیم که در صورت ادامه شیطنت‌ها، آنها را به صاحبان اصلی پرسپولیس که همانا هواداران عزیز هستند، معرفی می‌کنیم تا درباره آن‌ها هر چه صلاح می‌دانند، انجام دهند. همچنین به عنوان خادم پرسپولیس به هواداران عزیز اعلام می‌کنم تحرکات و اقداماتی که از روزهای قبل، آغاز شد، بعد از پیروزی برابر ماشین سازی، شدت زیادی پیدا کرد. دلیل این مساله آن بود که امیدها برای ناکامی این تیم نا امید شده است و حالا همه آنهایی که در ناکامی تیم و باشگاه نفع دارند بر شدت اقدام‌های خود افزوده‌اند چون می‌دانند پرسپولیس اگر از این مرحله بگذرد، دیگر چیزی جز تفرقه در آن و ایجاد موج سراسری علیه آن، جلودارش نخواهد بود. از هواداران عزیز و رسانه‌های محترم تقاضا داریم به اخبار کذبی که این روزها به طرق مختلف منتشر می‌شود توجه نکنند.

وی در پایان گفت: هواداران عزیز بدانند، اخبار نادرست، اکاذیب و ادعاهای واهی از نیت شیطانی و ضد پرسپولیسی این افراد تراوش می‌کند و بی‌تردید شما این توطئه‌ها علیه تیم و باشگاه خودتان را نیز در نطفه خفه خواهید کرد. بار دیگر اعلام می‌کنیم همه اعضای باشگاه پرسپولیس، اعم از کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان، هواداران و کارکنان، حلقه های محکم و به هم پیوسته‌ای هستند که با همدلی و وحدت، ثبات و انسجام و اتحاد را دنبال می‌کنند تا پرسپولیس به سوی موفقیت و پیروزی گام بردارد.


۱۳۹۷/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...