نسخه چاپی

25خبرگزاری و 70سایت درنمایشگاه مطبوعات

مدیركل مطبوعات و خبرگزاری‌های معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۲۵ خبرگزاری و حدود ۷۰ پایگاه خبری حضور دارند.

به گزارش نما، پدارم پاک‌آیین در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها 25 خبرگزاری که از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز دارند حضور خواهند داشت.

وی گفت: مهمترین خبرگزاری‌های حاضر در نمایشگاه امسال ایرنا، فارس،‌ مهر و ایسنا هستند و همچنین خبرگزاری‌هایی همچون قدس، شبستان ایکنا، ایلنا،‌آنا، پانا، تقریب، رسا، آریا، موج، سلامت، میراث فرهنگی و برخی دیگر از خبرگزاری‌ها نیز شرکت خواهند داشت.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تصریح کرد: همچنین از بین 14 خبرگزاری‌ که به تازگی از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز دریافت کرده‌اند می‌توان به حضور خبرگزاری‌های تابناک، خبرآنلاین، بیداری اسلامی، ایمنا، اهل‌بیت(ع)، دانا و کردپرس در نمایشگاه نوزدهم اشاره کرد.

پاک‌آیین در پاسخ به این سوال که در نمایشگاه امسال چه تعداد پایگاه خبری حضور دارند گفت: حدود 70 پایگاه خبری اینترنتی در نمایشگاه امسال غرفه دارند. این پایگاه دارای رتبه قابل توجه از حیث بازدید هستند و فعالیت مستمر در حوزه رسانه‌های برخط دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در نمایشگاه امسال 830 غرفه برای رسانه‌های مختلف در قالب مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نشریات در نظر گرفته شده است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از امروز در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان آغاز به کار خواهد کرد.

۱۳۹۱/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...