نسخه چاپی

امارات از میزبانی در جام ملتها محروم می شود؟

كنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی جام ملتهای آفریقا را به دلیل درگیری های نظامی در این كشور از كامرون گرفت.

به گزارش نما، کنفدراسیون فوتبال آفریقا میزبانی جام ملتها را در فاصله 6 ماه به آغاز این رقابت ها از کامرون گرفت و این در حالی است که عمده عامل تاثیر گذار در اخذ این میزبانی درگیری های نظامی در این کشور با محوریت گروه تروریستی بوکوحرام است.

امارت متحده عربی هم به عنوان یکی از متحدین عربستان سعودی درگیر جنگ با یمن است و این کشور بارها مورد حمله تلافی جویانه مبارزان یمنی قرار داشته است اما هنوز در مورد این اتفاق کنفدراسیون فوتبال آسیا واکنشی نشان نداده است و این تناقض در اجرای قوانین دو کنفدراسیون آسیا و آفریقا باید از سوی فیفا مورد بررسی قرار بگیرد.

کنفدراسیون فوتبال آفریقا قاطعانه با این موضوع برخورد کرد و این درحالی است که همتای آسیایی او یعنی شیخ سلمان در این مورد خاص هنوز اظهار نظری نداشته است .

به نظر می رسد با وجود تاکید فیفا بر جدایی سیاست از ورزش، اماراتی ها با شیخ سلمان در این باره به توافق رسیده اند و آنها نسبت به میزبانی امارات نگرانی نخواهند داشت.

قانون شکنی آنهم با سلایق افراد در آسیا بیداد می کند و احتمالا دلار های اماراتی در جیب فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون آسیا تضمینی برای برگزاری رقابت های جام ملتها در امارات است

۱۳۹۷/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...