نسخه چاپی

خدمات ویژه بسیج به تهران

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: امروز همه قوای سپاه و بسیج تهران برای هرچه بیشتر خدمت كردن به مردم در اختیار شهردار تهران است.

به گزارش نما، سردار محمدرضا‌ یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در شورای شهر تهران حضور یافت و با تأکید بر اینکه بسیج عرصه حضور جوانان غیرتمند‌ در میدان‌‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و امنیتی است،گفت: از اینکه شاهدیم‌ بسیج در نقاط مختلف تهران در عرصه اجتماعی وارد شده خوشحال هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله با تأکید بر اینکه بسیج در محرومیت‌ زدایی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق تمام توان خود را به کار بسته است، اظهار کرد: شهرداری تهران اطمینان داشته باشد که ما همواره از آنها پشتیبانی خواهیم کرد؛ چنانچه‌ سال گذشته و در ایام درختکاری‌ علی رغم اینکه کسی از ما درخواستی نکرده بوده ما ورود و 100 هکتار از زمین‌های تهران را درختکاری‌ کردیم.

وی با بیان اینکه بسیج در بارش برف سال گذشته به کمک نیروهای شهرداری آمد و در پی این اتفاق در پی امضاء توافق‌نامه برای همکاری با بسیج بودیم گفت: سال گذشته 3 مدرسه را بازسازی کردیم و موفق شدیم با کمک مردم بیش از 12 هزار سبد کالا را به دست نیازمندان برسانیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله با بیان اینکه طی یک سال گذشته 4 هزار و 200 جهیزیه‌ را به افراد نیازمند هدیه کرده‌ایم، گفت: ما در تهران پزشکانی داریم که در مناطق محروم به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر اینکه ما معلمان و دانشجویانی برجسته داریم، اظهار کرد: در گروه‌های جهادی این افراد اقدام به ارائه خدمات به نیازمندان می‌کنند و انجام شدن این اقدامات از ویژگی‌های شهر تهران است و ما خوشحالیم که تهران شهر پر افتخاری است.

سردار یزدی با بیان اینکه امنیت تهران بزرگ‌ترین افتخار آن است، اظهار کرد: شرایط خوبی در تهران داریم و البته همه باید دست به دست هم دهیم تا تهران را بهتر از گذشته اداره کنیم و همه باید به شورا و شهردار تهران کمک کنیم و نیروهای مسلح و به ویژه بسیج، سپاه و نا‌جا دست به دست هم خواهند داد تا تهران را به نحو خوبی اداره کنیم‌.


۱۳۹۷/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...