نسخه چاپی

تحلیل روند قیمت جهانی اونس طلا

بررسی قیمت اونس جهانی طلا نشان می دهد در حال حاضر در یك كانال خنثی قیمتی بین ۱۲۰۹ تا ۱۲۳۴ دلاری در نوسان است.

به گزارش نما، بررسی قیمت اونس جهانی طلا نشان می دهد در حال حاضر در یک کانال خنثی قیمتی بین 1209 تا 1234 دلاری در نوسان بوده و در حال جمع کردی انرژی برای خروج از کانال فوق می باشد.

همچنین بررسی خط روند میان مدتی نشان می دهد در حال حاضر در میان مدت بازار نزولی می باشد که برای تغییر وضعیت می بایست مقاومت 1234دلاری را شکسته و بالای آن تثبیت شود.

استراتژی معاملاتی لاک پشت طلایی با توجه به وضعیت فعلی قیمت اونس،سیگنالی برای شکست مقاومت 1234دلاری و یا از دست رفتن حمایت 1209 دلاری،صادر نکرده است که حاکی از روند خنثی حاکم بر اونس در حال حاضر می باشد.

طلا

جمع بندی و پیشنهاد:

با توجه به جمیع جهات به نظر می رسد،چنانچه مقاومت 1234دلاری شکسته و بالای آن تثبیت شود امکان رشد قیمت اونس تا کلاستر مقاومتی 1261دلار وجود دارد که به تبع به جذابیت خرید سکه با فرض ثابت بودن سایرعوامل موثر بر قیمت سکه ،می افزاید. همچنین اگر کلاستر حمایتی 1209دلاری از دست برود امکان افت قیمت اونس تا ناحیه 1182دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

یادآوری: این تحلیل صرفا بعد فنی و تکنیکال را پوشش میدهد و حتما بعد از لحاظ نمودن ریسک های سیستماتیک و غیر سیستماتیک تصمیم مناسب رو اتخاذ کنید.

۱۳۹۷/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...