نسخه چاپی

واكنش فدراسیون وزنه‌برداری به رد درخواست‌های كیانوش رستمی

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌‌برداری به خبر رد درخواست‌های كیانوش رستمی توسط این فدراسیون واكنش نشان داد.

به گزارش نما، محسن بیرانوند در خصوص این که با وجود پادرمیانی رئیس کمیته ملی المپیک برای حل اختلافات فدراسیون وزنه‌برداری با کیانوش رستمی، چرا این فدراسیون باز هم با درخواست‌های رستمی مخالفت کرده، اظهار داشت: چنین چیزی واقعیت ندارد و در جلسه با رئیس کمیته ملی المپیک تنها در خصوص کلیات صحبت شد. صالحی امیری هم با رئیس فدراسیون وزنه برداری و هم با کیانوش رستمی صحبت کرد و گفت که برای المپیک باید از همه ظرفیت وزنه‌برداری ایران استفاده شود. البته این اتفاق باید در چارچوب فدراسیون وزنه‌برداری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: قرار شد یک جلسه دیگر در فدراسیون با کیانوش داشته باشیم و در مورد جزئیات صحبت کنیم. این که می‌گویند با درخواست‌های کیانوش مخالفت کردیم هم واقعیت ندارد چون هنوز جلسه‌ای با او نداشتیم. به احتمال زیاد این جلسه به زودی برگزار خواهد شد. ما هنوز به طور کامل نمی‌دانیم کیانوش چه درخواست‌هایی دارد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به این که رستمی هنوز روی تمرینات انفرادی خود تاکید دارد یا خیر، تصریح کرد: یکی از بحث‌های ما همین موضوع است تا اتفاقاتی که در گذشته رخ داده تکرار نشود. همه تلاش ما این است که کمک کنیم، نه این که کسی را محدود کنیم.

بیرانوند درباره این که مشکل بین براری و برخواه حل شد یا خیر، گفت: سوء‌تفاهمی بود که حل شد. با هر دوی آنها صحبت کردیم و براری نگران شنوایی‌اش بود اما ما به او اطمینان خاطر دادیم که تا بهبودی کامل از این وزنه‌برداری حمایت خواهیم کرد. اگر نیازی به عمل جراحی باشدذ همه هزینه‌ها را فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت خواهد کرد.

وی در پایان درباره عدم اعزام تیم وزنه‌برداری نوجوانان به مسابقات جهانی آمریکا خاطرنشان کرد: خودمان به این نتیجه رسیدیم که تیم نوجوانان به آمریکا اعزام نشود. به خاطر سخت‌گیری‌هایی که در خصوص ویزا می‌شود ما انصراف دادیم.

۱۳۹۷/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...