نسخه چاپی

پزشكیان: بحث آقای قاضی‌پور توهین بود

نماینده مردم تبریز در مجلس در صحن علنی امروز مجلس گفت: عامل اصلی فقر در كشور سیاست‌های غلط است كه باید اصلاح شود.

به گزارش نما، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس ، امروز (چهارشنبه 14 آذر) در صحن علنی پارلمان در جریان بررسی الحاق ایران به لایحه «cft» در واکنش به تذکر نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه، گفت: بحث آقای قاضی‌پور توهین بود. اینکه ما فکر کنیم ما نترس هستیم و دیگران ترسو هستند؛ گذشته و سابقه افراد مشخص است که چه کسی در جبهه بوده، شهید داده، اسیر شده و چه کسی خواب بوده است. این گونه حرفها در مجلس مسخره است.

وی با بیان اینکه روندی که طی می‌شود به گونه‌ای است که می‌خواهیم هیچ تاجری نتواند تجارت کند، هیچ صنعت‌گری نتواند کار کند یا هیچ پولی نتواند معامله شود، افزود: این چه ربطی دارد که کسی ترسیده است. ما قرار است در این مملکت تصمیم بگیریم که خود را تحریم نکنیم.

نایب رئیس اول مجلس با بیان اینکه این حرف و شعار است که عده‌ای ترسیدند، تاکید کرد: ترسو کسانی هستند که در این مملکت زندگی می‌کنند، فقر و بدبختی و گرسنگی به وجود می‌آید و خود را به کوچه علی چپ می‌زنند و پشت تریبون از فقر و گرسنگی دفاع می‌کنند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه عامل فقر و گرسنگی و بدبختی سیاست غلط ماست که باید اصلاح شود، گفت: عامل این موضوع کسانی هستند که ندانسته و ناآگاهانه فریاد می‌کشند، نه کسانی که بر اساس آگاهی می‌خواهند از سرنوشت کشور دفاع کنند. این چه ربطی به کاپیتولاسیون دارد. در آنجا سگ آمریکایی هم محترم است. ولی اینجا هم ما می‌گوییم قانون تصویب کنیم، سرمایه‌گذار و تاجر تسلیم نشود. ما در مجلس با قدرت ایستاده‌ایم و رای می‌دهیم تا مردم بدانند چه کسی این وضع اقتصادی را برایشان به وجود آورده است.


۱۳۹۷/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...