نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده را فقط در برنامه آشپزی ندیده‌ایم!

عکس خبري -فتح‌الله‌زاده را فقط در برنامه آشپزي نديده‌ايم!

مدیر فنی پیشین آكادمی استقلال با انتقاد از مدیرعامل این باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده نباید حق‌الناس را نادیده بگیرد و باید پول مردم را بدهد.

به گزارش نما، ناصر فریادشیران که مدتی به عنوان مربی نفت تهران فعالیت می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این تیم گفت: نفت تیمی نوپا در لیگ برتر است و برای سال سوم است که حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند. هرسال که می‌گذرد، بازیکنان، مدیران و مربیان این تیم با تجربه‌تر می‌شوند و عملکرد بهتری ارائه می‌کنند. نفت مقابل استقلال بازی روان و هدفمندی انجام داد. اهداف ابراهیم‌زاده در این مسابقه تا قبل از اخراج دو بازیکن به خوبی اجرا شد اما داور اشتباهات بدی در این بازی داشت.

وی اضافه کرد: محمد علیپور از سال 82 که رنسانس فوتبال نفت آغاز شد و در 5 سال به لیگ برتر آمد نقش ویژه‌ای در این موفقیت داشت. از نظر من همه کاره این تیم از لحاظ مدیریت آقای علیپور است اما برخلاف برخی مدیران که عاشق مصاحبه هستند حرفی نمی‌زند و کارش را انجام می‌دهد.

فریادشیران در مورد طلبش از باشگاه استقلال عنوان کرد: قبل از حضور فتح‌الله‌زاده، در زمان واعظ آشتیانی به عنوان مدیر فنی آکادمی و تیم‌های پایه استقلال فعالیت می‌کردم. در آن سال در تمام رده‌ها نتایج خوبی گرفته بودیم. بخشی از قرارداد من توسط واعظ آشتیانی پرداخت شد اما مقداری دیگر مانده که هنوز پرداخت نشده است.

مدیر فنی پیشین آکادمی استقلال افزود: به غیر از من افراد دیگری هستند که همچنان طلبکاراند. مسعود معینی رئیس آکادمی وقت، حسین صالح، رضا جلیلی، سیامک رحیم‌پور، مرفاوی و برخی از اعضای تدارکات از استقلال طلبکار هستند. حتی پیمانکار و کارگری که در کمپ خا‌ک‌برداری کرده 70 میلیون طلب دارد و پول او را نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده به جای اینکه با طلبکاران صحبت و آنها را راضی کند در جو دیگری قرار دارد. او هنوز نتوانسته اسپانسر بیاورد. تیمی که بازیکنانی با این هزینه می‌آورد و می‌گوید تیم ما آسیایی و جهانی است نمی‌تواند پول طلبکارانش را بدهد.

فریادشیران اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده جای حل مشکلات مدام در تلویزیون و رسانه‌ها حضور دارد و فقط او در برنامه آشپزی ندیده‌ایم! فتح‌الله‌زاده فراموش کرده باید پول مردم را بدهد. چند بار به او زنگ زدم و پیامک دادم اما خبری نشده است.

وی خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: این جایگاهی که شما پیدا کردی، جایی نیست که حق الناس را نادیده بگیری و باید پول مردم را بدهی. همه جوره با باشگاه استقلال راه آمدم اما پس از گذشت سه سال پول مرا ندادند. خیلی‌ جاها مثل هتل، آژانس، آژانس هواپیمایی و ... از استقلال طلب دارند و با این شرایط اگر در این باشگاه را ببندند و مدیرعامل نداشته باشد خیلی بهتر است.

۱۳۹۱/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...