نسخه چاپی

مهاجم جدید استقلال كیست؟

تیم فوتبال استقلال اگر چه دیدار گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشتد اما اخبار جدیدی از اردوی این تیم به گوش می رسد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران آرش افشین سوژه اصلی باشگاه استقلال است،‌مهاجم فولاد خوزستان جزو کاندیدای حضور دراین تیم است و فولادی ها نیز با این انتقال مخالف هستند،‌ اما این بازیکن نظر مخالفی دارد.


آرش افشین تمایل زیادی دارد که استقلال به فوتبال خود ادامه دهد از طرفی امیر قلعه نوعی چند فصل است که بدنبال این بازیکن است و این موضوع شرایط را طوری پیش می برد که آبی ها بتوانند، این بازیکن را جذب کنند تا نیم فصل دوم در خط حمله این تیم را همراهی کند.

توصیه مسئولان برای مصاحبه به یک استقلالی

جواد نکونام هافبک تیم استقلال مدتی است که با اهالی فوتبال وارد بحث و جدل شده است به همین دلیل اعضای تیم استقلال از وی خواستند تا به این مصاحبه و جدل ها پایان دهد.


پس از دیدار تیم ملی انصاری فرد بحث هایی را مطرح کرد و با واکنش نکونام روبرو شد و این موضوع در خصوص کریم باقری نیز تکرار شد.

شایان ذکر است، مسئولان و اعضای این تیم به نکونام توصیه کردند برای حفظ آرامش خود به بحث با افراد فوتبالی پایان دهد.

وساطت برخی مسئولان کاپیتان استقلال را تغییر نداد

حرف و حدیث های مطرح شده در خصوص برخی مشکلات مابین دروازه بان استقلال و امیر قلعه نوعی باعث شد تا کادرفنی تصمیم بگیرند جواد نکونام را به عنوان کاپیتان معرفی کنند اما این اتفاق رخ نداد.

رحمتی پس از حضور در ترکیب استقلال با وجود مصدومیت بسیار زیاد با شرایطی روبرو شد که صحبت اتمام دوران کاپیتانی اش در تیم می شد اما وساطت برخی مسئولان و رفع مشکلات باعث شد که این اتفاق رخ ندهد و در نهایت رحمتی کاپیتان اول باقی بماند.

حضور قلعه نوعی روی نیمکت استقلال دردسر ساز شد

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی روبروست زیرا وی با درد پا و عفونت شدید روی نیمکت، استقلال را همراهی کرد در حالیکه وی از سوی پزشک خود با تجویز استراحت مطلق روبروست.


امیر قلعه نوعی با شرایط خاصی روبروست که از همراهی تیمش تا زمان بهبودی کامل منع شده است اما حضور وی در کنار زمین برای بازی با نفت وضعیت را برای این مربی سخت تر از قبل کرد و در حال حاضر وی شرایط همراهی تیم را در تمرینات ندارد.

۱۳۹۱/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...