نسخه چاپی

واكنش یك پیشكسوت به احتمال حضور گوچی در پرسپولیس

منافی در رابطه با حضور احتمالی رضا قوچان نژاد در پرسپولیس تصریح كرد: پرسپولیس در این فصل مشكل گلزنی دارد و در خط حمله احتیاج به یك مهاجم گلزن داریم.

به گزارش نما، جواد منافی درباره دیدار امروز سپاهان و پرسپولیس اظهارداشت: این دیدار حساس و ۶ امتیازی بوده و دو تیم برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنند. هر دو تیم وضعیت خوبی دارند و این شرایط می‌تواند به جذابیت بازی کمک کند.

وی افزود: سپاهان در این فصل شرایط خیلی خوبی دارد و تیم یکدستی شده است. از طرفی پرسپولیس در این فصل بازی‌های زیادی را انجام داده و خیلی خسته است. همیشه دیدار‌های این دو تیم جذاب بوده و فکر می‌کنم امروز هم جذاب دنبال شود. پرسپولیس در اصفهان کار بسیار سختی دارد. سپاهان هم می‌آید که با پیروزی در این دیدار فاصله‌اش را با مدعیان بیشتر کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اعتراض شدید برانکو به اشتباهات داوری گفت: چندهفته‌ای است برانکو به داوری اعتراض دارد و در دیدار قبلی مقابل ذوب‌آهن، اعتراض او شدیدتر شد. البته این مربی حرفه‌ای است و باید الفاظی را به کار ببرد که به نفع تیم تمام شود. انتخاب فغانی برای این دیدار بهتر است، چرا که او داور با تجربه‌ای است و ان‌شاءالله در این دیدار مشکلی پیش نمی‌آید.

منافی در رابطه با حضور احتمالی رضا قوچان نژاد در پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل مشکل گلزنی دارد و در خط حمله احتیاج به یک مهاجم گلزن داریم. منشا بازیکن تأثیرگذاری است، اما گلزن نیست و در لیگ ما کارایی ندارد. علیپور هم کمی از شرایط آرمانی دور شده و اگر مهاجمی مثل قوچان نژاد بیاید که بتواند به تیم کمک کند، باید استقبال کنیم.

۱۳۹۷/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...