نسخه چاپی

تاج با كی روش به قطر می رود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در جریان سفر خود به قطر از كمپ اسپایر بازدید می كند.

به گزارش نما، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که پس از 2 روز غیبت در محل کار خود صبح امروز(یک شنبه) پس از برگزاری جلسه با وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری فعالیت هایش به مرکز ملی فوتبال رفت قرار است سه شنبه هفته جاری به قطر سفر کند.

اجلاس توسعه مسابقات و مدیریت در فوتبال از 11 دسامبر تا 13 دسامبر در قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 برگزار خواهد شد و به همین دلیل جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا هم از مهدی تاج دعوت کرده است برای حضور در این اجلاس راهی قطر شود.

اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام ملتهای 2019 امارات از 26 آذر تا 12 دی در کمپ اسپایر قطر برگزار خواهد شد که شاگردان کارلوس کی روش به ترتیب در روزهای 30 آذر، 3 و 10 دی باید در 3 بازی تدارکاتی به مصاف لبنان، فلسطین و قطر بروند. البته سامی صلاح الدین، سرمربی تیم دسته دومی البدع قطر در مصاحبه با رسانه های این کشور اعلام کرده است شاگردانش 29 آذر به مصاف تیم ملی ایران می رود که یکی از مسئولان تیم ملی ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: تیم ملی در اردوی قطر با هیچ یک از تیم های باشگاهی بازی نمی کند و تنها به مصاف لبنان، فلسطین و قطر می رود.

مهدی تاج هم قرار است در جریان سفر به قطر از کمپ اسپایر بازدید داشته و صحبت هایی را با مسئولان این کمپ مجهز درباره برگزاری اردوی تیم ملی انجام دهد.

تاج شنبه هفته آتی(24 آذر) به ایران باز می گرد.

۱۳۹۷/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...