نسخه چاپی

«گرگ و میش سگی» ساخته می شود

ابراهیم اصغری تهیه كننده سینما از ساخت «گرگ و میش سگی» با موضوع اعتیاد خبر داد و درباره جزییات پروژه توضیح داد.

به گزارش نما، ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چند ماه پیش درخواست پروانه ساخت «گرگ و میش سگی» به کارگردانی حسن آخوندپور با موضوع تبعات اعتیاد را دادم که هنوز موفق به اخذ این مجوز نشده ایم اما امیدواریم این هفته بتوانیم پروانه ساخت را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه «گرگ و میش سگی» یک فیلمنامه اجتماعی است، عنوان کرد: من چند سال پیش در یک فیلم ویدیویی با نام «فرشته» با حسن آخوندپور همکاری داشتم که آن فیلم موفق به کسب جوایزی از جشنواره «یاس» شد ضمن اینکه این کارگردان چند اثر تلویزیونی و مستند هم ساخته بود از همین رو وقتی پیشنهاد ساخت «گرگ و میش سگی» را داد پس از خواندن فیلمنامه حاضر به ساخت «گرگ و میش سگی» شدم.

وی خبر داد: سال گذشته هم درخواست پروانه ساخت برای یک فیلمنامه به کارگردانی حسن آخوندپور داده بودم ولی با محتوای آن مخالفت شد و اجازه ساخت پیدا نکرد.

اصغری با اعلام اینکه پیش تولید «گرگ و میش سگی» آغاز شده و با برخی از عوامل برای حضور در این فیلم صحبت شده است اما منتظر اخذ پروانه ساخت برای بستن قراردادها هستند، مطرح کرد: لوکیشن های این فیلم در مشهد و اطراف مشهد است و اگر موفق به کسب پروانه ساخت شویم بلافاصه «گرگ و میش سگی» را کلید می زنیم تا فصل پاییز را برای ساخت این اثر از دست ندهیم.

این تهیه کننده در بخش دیگر از صحبت هایش بیان کرد: در حال حاضر یکی از آسیب های اجتماعی، اعتیاد است که بر زندگی افراد جامعه تاثیر می گذارد برای مثال به دلیل مسایل اقتصادی برخی از معتادان برای تامین مواد مخدر خود دست به هر کاری می زنند که در برخی مواقع باعث می شود خانواده آنها به خطر بیفتد و همین مسایل باعث شد که سمت ساخت فیلمی درباره تبعات اعتیاد برویم.

اصغری در پایان بیان کرد: این فیلم درباره مردی است که گرفتار اعتیاد شده و همسرش باردار است. این مرد برای تامین مواد مخدر خود یکی از فرزندانش را به یک باند خلافکار فروخته و فرزند دومش را نیز پیش فروش کرده در حالی که همسرش از این موضوع بی خبر است و... .


۱۳۹۷/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...