نسخه چاپی

توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیك تا پایان آذرماه بین رانندگان تاكسی

مرتضی ضامنی گفت: مرحله دوم توزیع لاستیك تاكسی ها با ۲۰ هزار حلقه تا پایان آذر و با نرخ مصوب آغاز می شود.

به گزارش نما، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اعلام اینکه تا پایان آذرماه ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی توزیع خواهد شد گفت: پیش از این، توزیع مرحله نخست لاستیک تاکسی ها با ۳۰ هزار حلقه از ماه گذشته در ۱۰ شهر کشور آغاز شده بود و در مرحله دوم اولویت با شهرهایی است که توزیع مرحله نخست شامل آنها نبوده است و اعلام نیاز کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و تفاوت زیاد قیمت اقلام مصرفی خودرو در بازار، تحویل این اقلام به صورت مستقیم به تاکسیرانان به عنوان یک مطالبه به حق و جدی در دستور کار اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور قرار گرفته است.

ضامنی اضافه کرد: تدابیری اتخاذ شده که هیچ راننده تاکسی دغدغه تهیه لاستیک خودرو را نداشته باشد، اما این امر منوط به این است که سازمان های تاکسیرانی شهرهای آنها اعلام نیاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: لاستیک تاکسی ها با نرخ مصوب کارخانه و ۳۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت بازار در اختیار رانندگان تاکسی قرار خواهد گرفت.

ضامنی ادامه داد: همچنین به منظور حمایت از رانندگان تاکسی و تامین کالاهای مورد نیاز آنها با نرخ مصوب، توزیع روغن خودرو نیز در دستور کار است و به این منظور برای تهیه روغن به شهرهای کشور فراخوان داده ایم که اعلام نیاز کنند.

وی افزود: در گام بعدی توزیع اقلام مورد نیاز تاکسی ها مواردی مانند تهیه لنت ترمز که با قیمت بازار اختلاف دارند نیز در نظر گرفته خواهد شد و به صورت مستقیم این اقلام به رانندگان تاکسی توزیع می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: تمام اقلام در نظر گرفته شده برای توزیع بین رانندگان تاکسی از تولیدات داخلی است، مگر اینکه مشابه کالای تولیدی داخلی نداشته باشد، در آن صورت توزیع کالای خارجی خواهیم داشت.

وی درباره ارائه خدمات دیگر به رانندگان تاکسی نیز تصریح کرد: تاکنون بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی لحاظ نشده است و در حال پیگیری هستیم که این اتفاق انجام شود و این اقدام می تواند گام موثری در حمایت از رانندگان تاکسی باشد.

ضامنی اعلام کرد: به منظور تامین رفاه بیشتر برای رانندگان تاکسی در حوزه ورزش، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و رانندگان تاکسی در دهه فجر که موجب افزایش نشاط و امید آنها خواهد شد نیز برگزار می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: در همایشی که در ۲۶ آذر به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار می شود از رانندگان برتر در حوزه تاکسیرانی و حوزه های دیگر حمل و نقل عمومی قدردانی می شود.

۱۳۹۷/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...