نسخه چاپی

حضور رییس پلیس پایتخت در اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران

سردار حسین رحیمی اظهار داشت امنیت پایدار با نهادینه سازی و آموزش امكان پذیر است و باید همه به نهاد آموزش و پرورش كمك كنیم كه نسلی مسئول و متعهد به وظایف و تكالیف شهروندی تربیت كند.

به گزارش نما، سردار حسین رحیمی اظهار داشت امنیت پایدار با نهادینه سازی و آموزش امکان پذیر است و باید همه به نهاد آموزش و پرورش کمک کنیم که نسلی مسئول و متعهد به وظایف و تکالیف شهروندی تربیت کند.

وی گفت: امروزه نیازمند توجه جدی به آموزش مهارت‌های زندگی از جمله آموزش کنترل خشم، مدیریت ذهن، آموزش زندگی اجتماعی، مدارا و ... هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: ما در پلیس پایتخت این آمادگی را داریم که در آموزش‌های حوزه انتظامی و انضباط ترافیکی و اجتماعی به آموزش و پرورش کمک کنیم و به همین علت، موضوع فرهنگیاران پلیس را که در سال پیش شروع کرده ایم، امسال جدی‌تر دنبال می‌کنیم.

در جریان این دیدار عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش شهر تهران با قدردانی از حمایت‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حوزه‌های همکاری بین پلیس و آموزش و پرورش زیاد است یکی از این حوزه ها، مباحث پیشگیری است که با تعریف ساز و کار‌های مشخص و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، مباحث ترافیکی انتظامی می‌توانیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.

۱۳۹۷/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...