نسخه چاپی

طرح امریكایی برای فشار به سیستم مالی ایران

خبر دیگر اینكه،نشریه واشنگتن فری‌بیكن در گزارشی به نقل از منابعی نوشت: تعدادی از نمایندگان امریكایی در مراحل اولیه طرحی هستند تا با طرح اتهام پولشویی و تأمین مالی تروریسم علیه تمامی بانك‌های ایرانی، به تحریم و انزوای آنها بپردازند.



خبر دیگر اینکه،نشریه واشنگتن فری‌بیکن در گزارشی به نقل از منابعی نوشت: تعدادی از نمایندگان امریکایی در مراحل اولیه طرحی هستند تا با طرح اتهام پولشویی و تأمین مالی تروریسم علیه تمامی بانک‌های ایرانی، به تحریم و انزوای آنها بپردازند.

به گزارش نما، این منابع به فری‌بیکن گفتند، این طرح جدید توسط تد کروز، سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس و متحدانش در مجلس نمایندگان و سنا پیش برده می‌شود و هدف آن قطع ارتباط تمام بانک‌های ایرانی از سیستم مالی جهانی به اتهام ایفای نقش در عملیات تروریستی است.

این طرح به موضوع روش مالی جایگزینی که قرار است میان ایران و اروپا و با هدف دور زدن تحریم‌های امریکا علیه ایران به کار گرفته شود نیز می‌پردازد که از جمله می‌توان به ارزهای رمزنگار اشاره کرد. همچنین این طرح قصد دارد با تلاش دولت ایران در مداخله در بازار ارز برای جلوگیری از سقوط ارزش ریال ایران مقابله کند و با قرار دادن بخش مالی ایران در لیست سیاه به دنبال تحقق این هدف است.

۱۳۹۷/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...