نسخه چاپی

سی ان ان: فشار‌ها بر ترامپ به شدت افزایش یافته

تلویزیونی سی ان ان گزارش داد، فشار‌ها بر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا به شدت افزایش یافته است.

به گزارش نما، مجری این شبکه تلویزیونی گزارش داد، آیا عموم مردم آمریکا این موضوع را درک می‌کنند که رئیس جمهور ترامپ تا چه اندازه زیر فشار قرار دارد. اگر آن‌ها از این موضوع آگاه نباشند این به منزله شکستی برای رسانه‌ها و مطبوعات آمریکا است.

خبر‌های زیادی در رسانه‌ها درباره افزایش فشار‌ها بر رئیس جمهور و اینکه کاخ سفید به روشی بد در حال جایگزینی افراد در مناصب مختلف است، وجود دارد. حالا خوانندگان رسانه‌ها و افرادی که این موضوع را زیر نظر دارند می‌خواهند بدانند که چرا این وضعیت وجود دارد؟

وی افزود، به نظرم رسانه‌ها باید تلاش‌های خود را برای پوشش این موضوع به طور روزانه دو برابر کنند. هر کدام از بخش‌های این معما مهم هستند. اخبار مربوط به هر فرد مرتبط با دولت مهم است. ما باید این معما را حل کنیم و به جامعیت آن توجه داشته باشیم. باید بخش‌های معما که تاکنون تکمیل نشده اند، تکمیل شوند.

در چند روز گذشته حوادث مهمی روی داده است. ترامپ با تحقیقات در چندین حیطه روبرو است. او با تحقیقات درباره شرکت خود و بنیاد خود روبرو است. هم اکنون موضوع تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ، انتقال قدرت به وی و حتی مراسم تحلیف وی و حتی امور تجاری وی در گذشته هم موضوع تحقیقات است. نشریه واشنگتن پست اعلام کرد تحقیقات حقوقی، دونالد ترامپ و هر سازمان و شرکتی را که وی هدایت آن‌ها را برعهده داشته است، تهدید می‌کند.

از دو سال پیش و زمانی که دونالد ترامپ به ریاست جمهوری رسید، تقریبا تمام شرکت‌هایی که وی هدایت آن‌ها را برعهده داشته است تحت بازرسی قرار دارند. ما هم اکنون به اطلاعات بیشتری نیازمندیم. ما باید روی این موارد تمرکز کنیم. باید موارد مبهم را به هم متصل کنیم و روی این واقعیت‌ها تمرکز کنیم. رسانه‌های آمریکایی هم در هفته گذشته در برنامه‌های مختلف خود از افزایش فشار‌ها خبر داده اند. ما باید نظرات اعضای هر دو حزب را درباره علت افزایش فشار‌ها بر ترامپ به روشنی بدانیم.

۱۳۹۷/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...