نسخه چاپی

ركورد منفی پرسپولیس پابرجاست: 419 دقیقه گل نزدن!

شاگردان دایی هم 268دقیقه است گل نمی‌زنند و اگر این هفته در زمین ذوب‌آهن به گل نرسند به ركورد منفی پرسپولیس و پیكان نزدیك‌تر خواهند شد

به گزارش نما سايت گل نوشت: آمار خط حمله پرسپوليس در فصل اخير چيزي در حد و حدود فاجعه را نمايش مي‌دهد! سرخپوشان در 13 هفته سپري‌شده از ليگ با 9 گل زده به همراه آلومينيوم هرمزگان و مس كرمان دومين خط حمله ضعيف ليگ را در اختيار دارند و گهرِ 8گله تنها تيمي است كه كمتر از آنها به گل رسيده است.

اما پرسپوليس يك ركورد ديگر هم در زمينه گل نزدن در اختيار دارد كه هنوز هيچ تيمي موفق به عبور از آن نشده است. سرخپوشان در فاصله هفته سوم تا هفتم ليگ 419 دقيقه را بدون به ثمر رساندن گل سپري كردند. يعني از گل كريم انصاري‌فرد به گهر در هفته سوم، تا گل محمد قاضي به فولاد در هفته هفتم. قرمزها در فاصله اين دو گل بازي با صباي قم، داماش و استقلال را بدون گلزني سپري كردند و در نهايت بعد از 419 دقيقه در اهواز به گل رسيدند.

در اين بين، تيم پيكان كه از هفته نهم به اين طرف گلزني نكرده بود، با حد نصاب 339 دقيقه دوري از گل پا به هفته سيزدهم گذاشت و اگر پنجشنبه گذشته در مقابل ذوب‌آهن هم ناكام مي‌ماند مي‌توانست از حد نصاب پرسپوليس عبور كند. اما شاگردان ويسي در دقيقه 31 دروازه حريفشان را باز كردند تا دقيقه‌شمار ناكامي‌هايشان روي عدد 370 متوقف شود. بالاترين ركوردهاي گل نزدن در ليگ دوازدهم را در زير مي‌بينيد.

1-پرسپوليس تهران 419 دقيقه

2-پيكان تهران 370 دقيقه

3-آلومينيوم هرمزگان 320 دقيقه

4-ذوب‌آهن اصفهان 317 دقيقه

5-داماش گيلان 292 دقيقه

6-گهر دورود 283 دقيقه

*بالاترين ركورد زنده و فعال در اين آيتم هم متعلق به راه‌آهن تهران است كه تا اين لحظه 268 دقيقه را در حسرت گل سپري كرده. شاگردان دايي اين هفته در زمين ذوب‌آهن بازي مي‌كنند و اگر به اين تيم گل نزنند به ركورد منفي پرسپوليس و پيكان نزديك‌تر خواهند شد.

۱۳۹۱/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...