نسخه چاپی

توقع دستیار كی روش درباره تیم ملی/ زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی

ماركار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال درباره وضعیت تیم ملی اظهار كرد: اردوی تیم ملی با حضور ملی پوشان در قطر تا هفته آینده ( 24 دسامبر) ادامه دارد و لیست نهایی تیم ملی را 5 دی ماه مطابق با 26 دسامبر اعلام می كنیم.

به گزارش نما، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال درباره وضعیت تیم ملی اظهار کرد: اردوی تیم ملی با حضور ملی پوشان در قطر تا هفته آینده ( 24 دسامبر) ادامه دارد و لیست نهایی تیم ملی را 5 دی ماه مطابق با 26 دسامبر اعلام می کنیم.

او درباره اینکه لژیونرهای مصدوم تا زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی می رسند و آیا جایگزینی برای بازیکنان مصدوم در نظر گرفتید، گفت: به هر حال بازیکن به اندزه کافی داریم و از لیست اولیه که به ای اف سی اعلام کردیم و بازیکنان کنونی، نفراتی را تا 5 دی ماه جایگزین مصدومان می کنیم. لیست نهایی هنوز مشخص نیست و همه شانس یکسان برای حضور در ترکیب تیم ملی در جام ملتهای آسیا دارند.
مطمئن باشید ملی پوشان با همه وجود بازی می کنند

آقاجانیان درباره بازی تدارکاتی با قطر نهایی شده است، گفت: بازی تدارکاتی کمی داشتیم و چند فیفا دی را از دست دادیم اما مطمئن باشید بازیکنان با همه وجود در رقابتهای آسیایی حاضر می شوند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و دل مردم را شاد کنیم.
توقع مان این است که حمایت بیشتری از تیم ملی شود

مربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه حمایت ها از تیم ملی راضی کننده بود، بیان کرد: به هر حال همانطور که می دانید مشکلات قبل و بعد از جام جهانی زیاد بوده است و مهمترین مسئله هم از دست دادن بازی های تدارکاتی در فیفا دی بود که آنها را پشت سر گذاشتیم و مشکلات را به جان خود خریدیم. توقع مان این است که از اکنون تا جام ملتهای آسیا حمایت بیشتری از ما شود و از مردم می خواهیم که انرژی مثبت برای تیم ملی بفرستند و مسئولان هم حمایت بیشتری از تیم ملی کنند.

او درباره اینکه شجاعی از حمایت نکردن مسئولان ناراحت است، گفت: مشکلات همیشه بوده است و توقع مان این بوده که حمایت بیشتری از تیم ملی شود و اکنون که فرصت زیادی نمانده است باید حمایت های بیشتری از سوی مسئولان صورت بگیرد که بازیکنان با انگیزه ظاهر شوند. هر اتفاقی هم بیافتد بازیکنان تیم ملی برای پیراهن تیم ملی و شاد کردن دل مردم جان خود را می گذارند اما توقع بیشتری از حمایت مسئولان داریم.

۱۳۹۷/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...