نسخه چاپی

مجیدی به الوصل پیوست

فرهاد مجیدی، مهاجم 42 ساله سابق باشگاه استقلال تهران كه سابقه بازی در تیم هایالنصر امارات، الغرافه قطر، العین امارات و ... دارد، در صدد است تا پسرش (بردیا) هم در فوتبال ایران مطرح شود و در نخستین گام با برنامه ریزی هایی كه انجام داد، بردیا به عضویت باشگاه الوصل امارات درآمد.

به گزارش نما، فرهاد مجیدی، مهاجم 42 ساله سابق باشگاه استقلال تهران که سابقه بازی در تیم هایالنصر امارات، الغرافه قطر، العین امارات و ... دارد، در صدد است تا پسرش (بردیا) هم در فوتبال ایران مطرح شود و در نخستین گام با برنامه ریزی هایی که انجام داد، بردیا به عضویت باشگاه الوصل امارات درآمد.

اسطوره باشگاه استقلال که در تیم ملی فوتبال ایران هم بازی کرده، 6 سال ( 2000 - 2006) در الوصل امارات حضور داشت و بازی های درخشانی برای این تیم انجام داد و پس از آن راهی العین شد.

بردیا پس از عقد قرارداد با شماره 2 به محل تمرین زردپوشان اماراتی رفت و با اعضای کادرفنی این باشگاه صحبت کرد.

البته صحبت هایی مبنی بر حضور فرهاد مجیدی به عنوان مربی در استقلال شنیده می شود و باید دید اگر حضور او در تیم آبی پوش پایتخت قطعی شود، بردیا در النصر می ماند یا او نیز راهی تهران خواهد شد.

البته در سال های گذشته برخی اخبار از پرسپولیسی بودن بردیا مجیدی خبر داده بودند که تایید نشد و باید دید آینده فوتبالی پسر فرهاد مجیدی چه خواهد شد.

۱۳۹۷/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...