نسخه چاپی

شاخص به ارتفاع ۱۵۹ هزار واحدی سقوط كرد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و ششمین روز از آذر ماه با كاهش بیش از یك هزار و ۹۵۸ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۷۴۹ واحدی رسید.

به گزارش نما، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و ششمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از یک هزار و ۹۵۸ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۷۴۹ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۶۳۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۸۵۸ ریال در بیش از ۱۲۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۵۶۹ واحد، شاخص بازار دوم ۱۵۲۵ واحد، شاخص بازار اول ۱۹۳۴ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۲۵۴ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۵۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۰۸ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز نماد‌های بانک تجارت، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، داده گستر عصر نوین‌های وب، پالایش نفت اصفهان با روند نزولی و نماد سایپا با روند صعودی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۱۶ واحدی به پله ۱۸۰۹ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۹۵ هزار و ۱۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ و ۷۹۵ هزار و ۴۸۵ ریال در بیش ۲۲۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سنگ آهن گهر زمین، ریل پرداز سیر، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند منفی و نماد‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت با روند مثبت به کار خود پایان دادند.


۱۳۹۷/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...