نسخه چاپی

فردا؛ احتمال ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ به مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال ارائه لایحه پیشنهادی دولت به به مجلس در روز(یكشنبه ۲ دی) خبر داد.

به گزارش نما، اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به احتمال تقدیم لایحه بودجه سال 98 از سوی دولت به مجلس در روز (یکشنبه 2 دی)گفت: طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها قرار است، دولت فردا لایحه پیشنهادی را به پارلمان ارائه کند.

وی با بیان اینکه طبق روال گذشته رئیس جمهور برای ارائه لایحه پیشنهادی در صحن علنی مجلس حضور می‌یابد و از بودجه پیشنهادی دفاع می‌کند، افزود: محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه بودجه، نیز در این جلسه رئیس‌جمهور را همراهی می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: پس از ارائه بودجه به مجلس در همان روز متن لایحه در در قالب فلش کارت‌ در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد. نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی 15 روز فرصت دارند تا لایحه بودجه را مطالعه و پیشنهادات خود را به صورت کتبی به کمیسیون‌های تخصصی ارائه دهند.

رنجبرزاده ادامه داد: پس از آن کمیسیون تلفیق بودجه تشکیل می‌شود که این کمیسیون یک ماه مهلت دارد لایحه بودجه و همچنین پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون‌ها را بررسی و پس از آن لایحه را برای بررسی در صحن تقدیم هیئت رئیسه مجلس کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه کمیسیون تلفیق یک ماه فرصت دارد تا لایحه پیشنهادی را بررسی کند، اضافه کرد: پس از آن نمایندگان به دلیل فرارسیدن ایام دهه فجر و روز 22 بهمن به حوزه‌های انتخابیه رفته و پس از آن لایحه پیشنهادی را در صحن علنی بررسی می‌کنند.

۱۳۹۷/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...