نسخه چاپی

ترامپ سفرش به مارالاگو را لغو كرد

سخنگوی كاخ‌سفید روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام كرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا به دلیل تعطیل شدن دولت، سفر برنامه‌ریزی شده خود به عمارت مارالاگو را لغو كرده است.

به گزارش نما، سارا سندرز اعلام کرد: «به دلیل تعطیلی دولت، رئیس جمهور ترامپ در واشنگتن دی سی می ماند و بانوی اول آمریکا هم از فلوریدا باز می‌گردد تا آنها بتوانند تعطیلات کریسمس را در کنار یکدیگر بگذرانند.»

دونالد ترامپ قرار بود 16 روز را با خانواده اش در مارالاگو بگذراند، اما پیش از این هم اعلام کرده بود در صورتیکه کنگره به توافقی برای جلوگیری از تعطیلی دولت دست نیابد، وی این سفر را لغو خواهد کرد.

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ روز جمعه به همراه پسرش بارون به فلوریدا رفت تا تعطیلات کریسمس را در عمارت اعیانی ترامپ بگذراند.

به دنبال بی‌نتیجه ماندن رایزنی‌ها میان مقامات کاخ سفید و کنگره آمریکا برای حل اختلاف بر سر تأمین بودجه لازم در ساخت دیوار مرزی مکزیک، بخش‌هایی از دولت ترامپ صبح روز گذشته (شنبه) به وقت ایران تعطیل شد. این سازمان ها هم اکنون باید با حداقل نیروی کاری به فعالیت خود ادامه دهند. این سومین بار است که دولت دونالد ترامپ تعطیل می شود.

۱۳۹۷/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...