نسخه چاپی

پیام اقتدار و صلابت

رزمایش پیامبر اعظم (ص)، پاسخی به ادعاهای دشمنان بود

عکس خبري -رزمايش پيامبر اعظم (ص)، پاسخي به ادعاهاي دشمنان است

دوازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه یك رزمایش‌ مدرن در جهان به شمار می‌آید كه با یك عملیات تركیبی بر دشمنان متخاصم از مسیر دریا، زمین و هوا به نیروهای متخاصم یورش می‌برند.

دوازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه یک رزمایش‌ مدرن در جهان به شمار می‌آید که با یک عملیات ترکیبی بر دشمنان متخاصم از مسیر دریا، زمین و هوا به نیروهای متخاصم یورش می‌برند. این رزمایش که روزهای پایانی خود را می‌گذراند، پیام‌ها و نکاتی به شرح زیر دارد:
۱ـ همزمانی این رزمایش با خروج آمریکا در سوریه، حاوی این پیام است که با وجود تلاش آمریکا برای تضعیف ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت دفاعی قرار دارند.
۲ـ همه تجهیزاتی که در این رزمایش استفاده شد با دستان پرقدرت رزمندگان نیروی زمینی سپاه، هوانیروز و نیروی دریایی سپاه تولید شده است؛ تجهیزاتی که طبق مطالبات عملیاتی فرماندهان نظامی طراحی و تولید شده است. این خودکفایی نظامی در شرایطی است که آمریکا با عملیات روانی تحریم درصدد است امکان ابتکار، خلاقیت و تولید محصولات را از جوان ایرانی سلب کند و ما را در موقعیت انفعالی قرار دهد.
3ـ نمایش توانمندی نظامی کشورمان در یک محیط قابل رصد و چشم‌انداز وسیع در دریا و فضا این پیام را دارد که جمهوری اسلامی با اعتماد به نفس بالا آمادگی دفاع از کیان اسلامی را دارد و با اقتدار کامل سلاح‌ها و تاکتیک‌های خود را در معرض دید همگان قرار می‌دهد تا همگان به این توان پی ببرند.
۴ـ یکی از مهم‌ترین پیام‌های این رزمایش، نمایش ابعاد عینی بیانات فرمانده کل قوا است که فرمودند اگر یکی بزنید ده تا می‌خورید. نمایش عینی توان نیروهای مسلح حاکی از آن است که این سخنان پشتوانه و تدابیر نظامی، تهاجمی و دفاعی دارد.
۵ـ این رزمایش همچنین این پیام را دارد که حمله‌کننده به کشوری نخواهیم بود، ولی اگر کشوری ما را تهدید کند، ما سراسر تهاجم و آفند خواهیم شد و در این رزمایش همین موضوع را تجربه کردیم.
دشمنان اگرچه در میدان‌های متعدد و مبارزه در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده‌اند؛ اما همچنان تلاش دارند که برای کسب حیثیت اقدام به بیان جملات تهدیدآمیز نظامی کنند. این در حالی است که اقتدار عملیاتی ما نه تنها این فرصت اندک را از دشمن می‌گیرد؛ بلکه به نوعی امیدبخشی ملی را تقویت کرده و در سطح جامعه فعالیت‌های روزمره مردم در پناه خداوند و اقتدار نیروی نظامی با صلابت بیشتری دنبال می‌شود.

۱۳۹۷/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...