نسخه چاپی

تمجید رئیس رئال مادرید از حریف آسیایی استقلال

رئیس باشگاه رئال مادرید با تمجید از حریف آسیایی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا صعود این تیم به فینال جام باشگاه های جهان را مایه فخر اماراتی ها دانست.

به گزارش نما، رئال مادرید در حالی توانست سومین قهرمانی متوالی در جام باشگاه های جهان را در امارات جشن بگیرد که این بار با حریفی آسیایی از کشور میزبان روبرو شد. فلورنتینو پرز رئیس مشهور باشگاه کهکشانی مادرید در شرایطی که شاهد برد 4-1 این تیم برابر العین بود بعد از بازی با تمجید از پیشرفت باشگاه بنفش پوش مدعی شد اماراتی ها باید به العین و پیشرفتش فخربفروشند.

پرز گفت:« دولت امارات باید به العین افتخار کند که به این پیروزی بزرگ رسید. موفقیتی که قابل ارزش گذاری نیست چون رسیدن به فینال جام باشگاه های جهان حتی برای بزرگ ترین باشگاه های دنیا نیز رویایی بزرگ است. به همین خاطر امارات باید به فینالیست شدن تیمی مثل العین فخر بفروشد و این پیروزی بزرگ را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد».

رئیس باشگاه اسپانیایی در ادامه گفت:« رئال مادرید در حال حاضر به جایگاهی رسیده است که کمتر تیمی را رقیب خود می بیند. باشگاه هم از حیث قهرمانی و افتخارات هم از حیث درآمدزایی و مالی به جایگاهی رسیده که هیچ تیمی یارای مقابله با آن را ندارد از همین رو می توانم با افتخار بگویم باشگاه رئال حالا به الگوی بزرگی برای تمام باشگاه های جهان تبدیل شده است».

جالب این که رئیس رئال مادرید صبح دیروز در نشستی با روسای کانون های هواداری این باشگاه در کشورهای خاورمیانه، آسیای میانه، جنوب شرق آسیا و ... به بررسی راهکارهای جدید برای تعامل بیشتر و جذب طرفداران بیشتر پرداخت.

۱۳۹۷/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...