نسخه چاپی

رئال مادرید، پادشاه فینال‌ها

رسانه‌های جهان به شكست ناپذیری رئال مادرید در فینال‌ها اشاره كردند.

به گزارش نما، رئال مادرید شنبه شب با پیروزی ۴ بر یک مقابل العین امارات برای سومین سال پیاپی قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شد. رسانه‌های جهان به قدرت تیم اسپانیایی در فینال‌ها اشاره کردند و به این قهرمانی پرداختند. آنها همچنین نام لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو را برجسته کردند. این نخستین عنوان مادرید پس از جدایی مهاجم پرتغالی بود.

اکیپ: سه‌گانه تاریخی

رئال مادرید دیگر پارادوکس نیست. این تیم می‌تواند بدون رونالدو در تابستان از مسیرش خارج شود، با سرمربی‌اش در پاییز خداحافظی کند و در لالیگا برای رتبه چهارم بجنگد اما همچنان بهترین باشگاه جهان باشد. این تیم در ابوظبی با یک پیروزی قاطع توانست قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود.

گاردین: مودریچ در پیروزی دیگر مادرید درخشید

مادرید برای چهارمین بار قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شد. این پیروزی به لطف گل‌های مودریچ و مارکوس یورنته به دست آمد. هافبک کروات که به تازگی توپ طلا را کسب کرد نخستین گل تیمش را به ثمر رساند. سپس یورنته فاصله را بیشتر کرد (راموس و بازیکن حریف دیگر گل‌های مادرید را به ثمر رساندند). سفیدپوشان با این قهرمانی از بارسلونا پیشی گرفتند.

بیلد: رئال مادرید نخستین عنوان پسا رونالدو را به دست آورد

مادرید همچنان بدون مهاجم پرتغالی عناوین قهرمانی را به دست می‌آورد. این اتفاق پس از پیروزی ۴ بر یک برابر العین رخ داد. این اولین جام مادرید پس از جدایی رونالدو است. تیم مادریدی به معنای واقعی قهرمان جهان است. این تیم حتی بدون رونالدو هم قهرمان می‌شود.

گاتزتا دلو اسپورت: سومین قهرمانی پیاپی و یک رکورد جدید برای سفیدپوشان

مادرید با کسب سومین قهرمانی پیاپی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. العین یک ساعت با سفیدپوشان رقابت کرد. مودریچ در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی درخشید و نشان داد که چرا برنده توپ طلا شده است. سانتیاگو سولاری نخستین عنوانش را تنها پس از دو ماه کسب کرد. العین نشان داد که شایسته حضور در فینال بوده است و با ایجاد چند موقعیت سفیدپوشان را ترساند.

آبولا: مادرید از بارسلونا پیشی گرفت

چهارمین قهرمانی مادرید در حالی به دست آمد که این تیم توانست رکورد بارسا را در این زمینه بشکند. این تیم در سال‌های اخیر همه عناوین را کسب کرده است. مادرید در همه فینال‌ها پیروز شده اما بارسلونا یک فینال را در پورتو آلگره از دست داد.

اوله: پادشاه جام‌ها

رئال مادرید فوق العاده و توقف ناپذیر است. نه بارسلونا، نه یوونتوس و نه تیم‌های آرژانتینی به مادرید نمی‌رسند. آنها در چهار روز سومین قهرمانی‌شان را به دست آوردند. مادرید در بحران است؟ این تیم با هدایت سولاری عنوان دیگری کسب کرد. مادرید در فینال‌ها شکست ناپذیر است. از مادرید بدون رونالدو انتقاد می‌کردند که بازی‌های خوبی به نمایش نمی‌گذارد اما اکنون چهره واقعی‌شان را نشان دادند. مادرید فرشته‌ای در اختیار دارد که در دوران‌های سخت آنها را به پیش می‌راند، مانند توپی که راموس در شروع بازی به کرنر فرستاد و اجازه نداد العین یک بر صفر پیش بیفتد.

۱۳۹۷/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...